Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@21:24:52 GMT

سروش رفیعی داغ دل استقلالی‌ها را تازه کرد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۴۶۸

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که مدتی است از سومین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر می‌گذرد، برخی بازیکنان سرخ‌پوش همچنان پیام‌هایی را درباره این موضوع در صفحات مجازی خود انتشار می‌دهند.

سروش رفیعی، ستاره خط هافبک سرخ‌پوشان تهرانی عکس خود در سکوی قهرمانی که لوگوی پرسپولیس روی نقش بسته است را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سپاهان، استقلال و تراکتورسازی سه تیمی بودند که اعتراض بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها به قهرمانی سرخ‌های تهرانی در لیگ برتر داشتند و برخی از آن‌ها حمایت وزیر ورزش و فدراسیون را عامل قهرمانی تیم برانکو می‌دانستند. با پیام‌هایی که ستاره‌های پرسپولیس درباره قهرمانی منتشر می‌کنند، داغ دل این تیم‌ها تازه می‎شود!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر استقلال و تراکتورسازی استقلال و تراکتورسازی پرسپولیس لیگ برتر دل سروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است