Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعیه مدارس شاهد فرآیند ثبت‌نام در مدارس شاهد  برای نوآموزان کلاس اولی از امروز چهارم خردادماه آغاز می‌شود البته طبق برنامه‌ریزی‌های پیشین قرار بر این بود تا ثبت‌نام از اول خردادماه باشد که با توجه به مشکلات فنی در سامانه این تاریخ سه روز به تعویق افتاد و بر این اساس به پایان زمان ثبت نام هم که پیش از این هفدهم همین ماه اعلام شده بود، اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ثبت نام سایر پایه‌های تحصیلی به تفکیک مقطع انجام می‌گیرد که برای دوره اول متوسطه بازه زمانی یکم تا ۱۴ تیرماه و دوره دوم تیرماه ۵ تا۲۱ تیرماه در نظر گرفته شده است.

دانش‌آموزان متقاضی و مشمول برای ثبت‌نام در این مدارس حتما باید از طریق سامانه سجا اقدام کنند و هر روش دیگری برای نام نویسی به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

بعد از ثبت نام دانش‌آموز در سامانه سجا و بررسی شرایط چنانچه دانش‌آموز امتیازات لازم را کسب کرده باشد، حدود یک هفته بعد از طریق مدرسه اطلاع رسانه‌های بعدی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

آغاز ثبت‌نام دانش آموزان کلاس اولی در مدارس شاهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از امروز برای دانش‌آموزان میان پایه آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم

همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد. 

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از 5 اردیبهشت

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و6 رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، 6 رقم یک (111111) وارد کنند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های درسی دوره ابتدایی بدین شرح است:

پایه تحصیلیقیمت کتاب درسی
 اول دبستان 71 هزار تومان
 دوم دبستان 78 هزار تومان
 سوم دبستان 87 هزار تومان
 چهارم دبستان 87 هزار تومان
 پنجم دبستان 87 هزار تومان
 ششم دبستان 102 هزار تومان

قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر 149 هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر 152 هزار تومان است.

قیمت کتاب‌های درسی پایه نهم 157 هزار تومان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است