Web Analytics Made Easy - Statcounter


رستم زاد مدیر آموزش و پرورش استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت:براساس ماده صد آیین نامه اجرایی که پیش از این به مدارس ارسال شده است، یادآور می‌گردد که برگزاری امتحانات در روز‌های نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مجاز نمی‌باشد.

وی افزود: لذا مجدد تاکید می‌گردد هیچ امتحانی در روز‌های شنبه و چهارشنبه ۴ و ۸ خردادماه ۹۸ برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم زاد ادامه داد: چنانچه مدیران مدارس به دلیل تغییر ایجاد شده در آغاز ماه مبارک رمضان و لیالی پرفیض قدر، برای روز‌های یاد شده، امتحان داخلی در نظر گرفته اند، باید امتحان را لغو و زمان برگزاری مجدد امتحان را به خانواده‌ها و دانش آموزان اطلاع رسانی نمایند.

مدیر آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد:ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و مدارس استان در این دو روز با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ ن

تعطیلی مدارس استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام