Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: شب‌های پُر فضیلت قدر نیروهای خدوم شهرداری در کنار مردم هستند تا مراسم این شب‌های نورانی با نظم و مناسب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز – شنبه چهارم خردادماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ضربت خوردن حضرت علی(ع) و شهادت این امام همام، اظهارکرد: این روزها شهر اصفهان با پرچم‌ها و فضاسازی‌های انجام شده سیاه‌پوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم همه از برکت این شب‌ها یادبگیریم آنچه را که به دیگران توصیه می‌کنیم خودمان نیز عمل کنیم تا گفتار نسنجیده باعث تشویش افکار عمومی، تضییع حقوق مردم و نارضایتی آنها نشود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شب‌های پُر فضیلت قدر نیروهای خدوم شهرداری در کنار مردم هستند تا مراسم این شب‌های نورانی با نظم و مناسب برگزار شود، تصریح کرد: در این شب‌ها برخی از نیروهای شهرداری اصفهان و دیگر یگان‌های خدمات‌رسان از جمله نیروهای امدادی و انتظامی مشغول خدمت هستند و احیاء این شب‌ها را با خدمت به مردم برپا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی اصفهان در لیالی قدر تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را برای خدمت به مردم در میادین اصلی شهر به سمت گلستان شهدا و بالعکس فعال کرده تا شب زنده‌داران شب‌های قدر آسوده‌تر بتوانند در شهر تردد کنند.

نوروزی گفت: از تمام شهروندان می‌خواهم در این شب‌ها مسایل ترافیکی را بیشتر رعایت کنند تا مردم بتوانند با آرامش به عزاداری و احیاء شب‌های قدر بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از نیروهای امدادی و پشتیبانی شهرداری اصفهان در مناطق سیل‌زده، اظهارکرد: مراسم تجلیل از نیروهای خدوم شهرداری اصفهان که برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان و خرم آباد حضور پیدا کرده بودند، با حضور فرماندار و شهردار خرم آباد همچنین سایر مسئولان اصفهان برگزار شد تا از فرزندان شما در شهرداری اصفهان به خاطر ایثارگری که در کمک به سیل زدگان داشتند، تقدیر شود.

وی ادامه داد: بار دیگر از کارکنانی که از شهرداری و سازمان های وابسته در حادثه سیل خوزستان و خرم آباد سخاوتمندانه با تمام داشته‌های خود به میدان آمدند و یکبار دیگر اصفهان را به عنوان شهر پیشتاز در خدمت رسانی و شهر ایثارگران معرفی کردند، تشکر می‌کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: مردم اصفهان می‌دانند که فرزندان آنها در شهرداری هنگام امدادرسانی بسیار زیبا و ستودنی تلاش کردند، البته بسیاری در سطح کشور برای این اقدامات از شهرداری اصفهان تقدیر و  تشکر  کردند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتوبوسرانی سیل شب های قدر شهر شهرداری اصفهان قدرت الله نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسافران می‌توانند با استفاده از این اتوبوس‌ها از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری همدان دیدن کنند.

محل استقرار این اتوبوس‌ها در فرهنگسرای عین القضات همدانی است و در ساعت‌های معینی در محل‌های تعیین شده برای سوار کردن مسافران حاضر می‌شوند.

غار علیصدر، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، تپه هگمتانه، گنبد علویان تپه عباس آباد و شیرسنگی از مهمترین آثار تاریخی و باستانی این استان است که همه ساله مورد بازدید گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

هزار و ۹۰۰ اثر و جاذبه گردشگری، طبیعی و تاریخی در استان همدان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانیِ گروه جهادی امام علی (ع) در سمیرم+فیلم
  • اصفهانی‌ها نمی‌پذیرند که زاینده‌رود به رودخانه فصلی تبدیل شود/ شهرداری خانه بزرگ مردم است
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • خدمات رسانی ۶ اتوبوس گردشگری به مسافران نوروزی در همدان
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است