Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مراسم شب‌های قدر در 8 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت 22 آغاز می‌شود و تا سحر ادامه دارد.
برنامه‌های ویژه این مراسم سخنرانی، تلاوت قرآن و مناجات‌خوانی است که با حضور مداحان و سخنرانان شاخص برگزار می‌شود.
آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) طاقبستان و کنگاور، مهدی(ع) هرسین، باقر(ع) بیستون، حسن(ع) اسلام‌آبادغرب، احمد(ع) سنقر، سیده فاطمه(س) و زیارتگاه چاه صاحب‌الزمان(عج) کرمانشاه بقاع شاخصی هستند که ویژه‌برنامه‌های لیالی قدر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه اجتماعی بقاع شاخص شب های قدر استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، رضا منصوری صبح چهارشنبه در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت شهدای عملیات غرور آفرین بازی دراز و یادواره شهید شیرودی، اظهار کرد: همایش بزرگ سالگرد شهدای بازی دراز و شهید شیرودی در روزهای ۱۳ و۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: طی این دو روز همه ی نیروهای امداد و درمان و بهداشتی در حالت آماده باش هستند و پیش بینی می‌شود امسال ۴۵ هزار نفر از سراسر کشور در این مراسم شرکت نمایند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: بیمارستان‌های شهرستان‌های کنگاور، صحنه، سنقر، هرسین، اسلام آبادغرب، گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین و بیمارستان‌های کرمانشاه در روزهای برگزاری این مراسم در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم کیفیت برگزاری مراسم را هر سال بهتر نمائیم، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات لازم را به شرکت کنندگان در این همایش دارد و پست‌های امدادی طی مسیر پیاده روی مستقر خواهند شد.

منصوری خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های سیار نیز این همایش باشکوه را پشتیبانی می‌کنند.

کد خبر 6080548

دیگر خبرها

  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز