Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسم الله الرحمن الرحیم
خرمشهر سرزمین خرمی است که سرچشمه طراوتش سرخی شبنم گونه قطرات خون است.
خرمشهر همان شهر عشقی است که بسیاری از سالکان حماسه آفرین با قطرات خون خویش آن را پیمودند و یک شبه راه صدساله را درنوردیدند.
وسوم خرداد ماه یادآور رشادتها،رادمردیها و جانفشانی های مردان مردی است که با سلاح ایمان،عزت و خود باوری در برابر تمامیت خواهی و ستمگری استکبار و مرتجعان منطقه ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سوم خرداد یک حماسه ملی است ،اگر حضور ملت در صحنه جبهه های دفاع نبود،نه حماسه آن پیروزی تحقق می یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی.پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست. وچه زیبا فرمودند امام راحل(ره) که فتح خرمشهر فتح خاک نیست ،فتح ارزشهای اسلامی است،خرمشهر شهر لاله های خونین است.خرمشهر را خدا آزاد کرد.
اینجانب سالروز این پیروزی عظیم الهی را به خانواده های محترم شهداء، جانبازان،آزادگان،رزمندگان،ایثارگران و همه ملت فهیم ومقتدر ایران اسلامی و بویژه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان رامشیر تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداست این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

 

طرافشانی مزارشهداء به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر دررامشیر 
همچنین به مناسبت آزادی خرمشهر و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی مزار شهدای شهرستان غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.

در این مراسم سروان پاسدار ابراهیم بهمئی جانشین سپاه رامشیر، سید مجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر ، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری رامشیر و بسیجیان ، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و مردم شهیدپرور رامشیر حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در مراسم عطرافشانی با حضور در گلزار شهدای رامشیر و غبارروبی مزار پاک شهدای انقلاب اسلامی، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص شهدای حاضر در عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.
به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، فتح خرمشهر و روز مقاومت ايثار و پيروزي مزار شهدای روستای دورود شهرستان سروآباد با حضور مسئولین غبار روبی و عطر افشانی شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان رامشیر ؛ جناب سروان بهمئی  در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیت المقدس گفت : امنیت و آرامش کشور ایران به برکت خون شهدا است و امیدواریم که بتوانیم به خون شهدا و اهداف آنان وفادار باشیم.
گفتنی است شرکت کنندگان با غبار روبی و عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدا، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان، نوعی ریل گذاری برای حضور هر چه بیشتر سرمایه بخش خصوصی در اقتصاد آذربایجان غربی می‌باشد.

جواد کرمی ۸ فروردین در سومین جلسه هماهنگی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان افزود: برگزاری همایش سرمایه گذاری استان آذربایجان‌غربی در سالی که توسط مقام معظم رهبری، سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: تهیه فهرست و مطالعات پیش امکان سنجی و نیز امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری (محتوی) برای برگزاری هر چه بهتر همایش فرصت های سرمایه گذاری استان ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای فارس
  • تلاوت بیش از ۹۲ هزار صفحه قرآن به یاد شهدای استان فارس
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی