Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@20:24:16 GMT

خانه «نیما یوشیج» به شهرداری تحویل داده می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۸۸۸۳

خانه «نیما یوشیج» به شهرداری تحویل داده می‌شود

مدیر منطقه یک از تحویل خانه نیمایوشیج به شهرداری تهران تا ۱۰ خردادماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدحمید موسوی با بیان اینکه ۲۱ فروردین ماه قرارداد خرید خانه نیمایوشیج بین شهرداری و مالک امضا و پس از آن قرارداد به سازمان املاک ارسال شد، اظهار کرد: از آن تاریخ تاکنون، شهرداری تهران امور مربوط به اجرای مفاد قرارداد را پیگیری کرد و در نهایت قرارداد امضای نهایی شد و تمامی مسائل مربوط به این بخش به طور کامل به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه فرایند تملک با سرعت قابل قبولی پیش رفت، ادامه داد: با مکاتباتی که در یک ماه گذشته با سازمان املاک داشتیم، این سازمان پرداخت ثمن معامله را در دستور کار خود قرار داد؛ در حال حاضر نیز شهرداری تهران در حال پرداخت مبلغ مورد توافق است.

مدیر منطقه یک شهرداری تهران عنوان کرد: براساس آخرین توافقات صورت گرفته، قرار است خانه نیمایوشیج تا ۱۰ خرداد ماه به شهرداری تهران تحویل داده شود

علی اسفندیاری، مشهور به نیمایوشیج، شاعر معاصر ایرانی، بنیان‌گذار شعر نوین و ملقب به پدر شعر نو فارسی است؛ خانه وی که در منطقه شمیران، تجریش، خیابان دزاشیب، خیابان رمضانی قرار دارد در دوره پهلوی دوم ساخته شد. این خانه در حدود ۶۸۸ مترمربع عرصه دارد و ۱۸۰ مترمربع نیز زیربنای آن است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پدر شعر نو فارسي شهرداري تهران علي اسفندياري نيمايوشيج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چندی قبل زن جوانی هراسان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد اما دیگر بازنگشت و تلفن‌ همراهش خاموش شد. ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: آدم‌ربایی در غرب تهران ناکام ماند

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده با دستور بازپرس جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به سمت بیمارستان رسول اکرم(ص) رفته بوده که در آنجا تلفن همراهش خاموش شده است.

تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که ۳ مرد جوان با یک خودروی پژو ۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ایجاد ضرب و شتم اقدام به آدم‌ربایی کرده است که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت، نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگه اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو ۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.
کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت: نیما قرار بود که برای بر طرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵ میلیارد تومان تتر به حساب آنها واریز کند اما این کار را نکرد و زمانی که آن ۳ مرد جوان از دریافت پول نا امید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک قدمی بازداشت آنها است گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل به با اتوبوس میان شهری به تهران آمد.

پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم پلیس جنایی تهران بزرگ برای دستگیری ۳ مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227501 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران ربوده شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت