Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سعید داورپناه بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال گفت: آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی کشورش است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حواشی اخیر در تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسابقات جام‌جهانی تیم ملی بیشتر از هر چیزی نیاز به آرامش دارد و امیدوارم اتفاقاتی رقم بخورد تا بار دیگر شاهد موفقیت این رشته در میادین بین‌المللی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی بسکتبال در جام‌جهانی چین چیست، گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است، اما خوشبختانه تیم ملی در گروه خوبی قرار دارد و ملی‌پوشان این شانس را دارند تا تونس را شکست داده و مقابل اسپانیا و پورتوریکو هم عملکرد خوبی ارائه دهند. خیلی سخت است تا تیم ملی به المپیک توکیو راه پیدا کند، اما امیدوارم بازیکنان در این راه پر و پیچ خم موفق شوند چون بسکتبال ایران پتانسیل بالایی برای المپیکی شدن دارد.

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال در واکنش به حواشی اخیر حامد حدادی و ارسلان کاظمی برای بازگشت به تیم ملی تصریح کرد: حضور هر بازیکنی در ترکیب تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد و باید به این تصمیم شاهین طبع احترام گذاشت.

داورپناه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بتواند تیم ملی را در مسابقات جام‌جهانی همراهی کند یا خیر، گفت: اگر به تیم ملی دعوت شوم مثل یک سرباز برای موفقیت کشورم تلاش خواهم کرد. آرزوی هر کسی پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی کشورش است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

عضو تیم پالایش نفت‌آبادان در مورد اینکه آیا فصل آینده در این تیم باقی می‌ماند یا خیر، گفت: فعلا هنوز مطالبات فصل گذشته پرداخت نشده و مسئولان این باشگاه هم برای تمدید قرارداد با من صحبتی انجام نداده‌اند، اما اگر شرایط خوب پیش برود خیلی علاقه‌مندم در این تیم باقی بمانم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال حامد حدادی ارسلان کاظمی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان، نسبت به عملکرد رافائل لیائو در این باشگاه تردید دارد و او را با جود بلینگام در رئال مادرید مقایسه می‌کند.

میلان برای دومین فصل متوالی هیچ جامی به دست نمی‌آورد. روسونری در دربی دوشنبه شب مقابل اینتر با نتیجه 2-1 شکست خورد و برای ششمین بار متوالی در دربی میلان با شکست سن سیرو را ترک کرد.

کاپلو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "در قسمت دوم فصل، میلان از کمک برخی از بازیکنان کلیدی برخوردار نبود: مایک ماینیان، تئو هرناندز، فیکایو توموری و رافائل لیائو. اگر آن‌ها ستون‌های آینده میلان باشند، فکر کردن به آینده سخت خواهد بود. اولین کاری که مدیران باید انجام دهند این است که بفهمند آیا این بازیکنان همچنان می‌خواهند بمانند یا می‌خواهند بروند. میلان به سه خرید نیاز دارد، یک مدافع میانی، یک هافبک میانی و مشخصاً یک مهاجم نوک."

لیائو پس از باخت میلان به اینتر و حذف از لیگ اروپا مقابل رم مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.

کاپلو با بررسی عملکرد لیائو گفت: "لیائو پتانسیل فوق العاده‌ای دارد، اما هرگز نمی‌دانید که او چه نوع بازی‌ای انجام خواهد داد. به همین دلیل است که من در مورد او شک دارم. برای من باورنکردنی است که بازیکنی با این کلاس فاقد عزم و اراده‌ای باشد که من از بازیکنی مثل او انتظار دارم. به جود بلینگام در رئال مادرید نگاه کنید. تاثیر او تکان دهنده بود. با این حال، اگر لیائو و تئو هرناندز متوقف شوند، میلان 60 درصد از تیمش را از دست می‌دهد."

کاپلو همچنین درباره وضعیت استفانو پیولی در میلان گفت: "در هر صورت، هواداران باید قدردان پیولی باشند. او شایسته کسب یک اسکودتوی غیرمنتظره بود و میلان را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند."

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا