Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یکدستگاه کامیون نفت کش و کشف 10 میلیارد ریال نفت خام قاچاق در شهرستان باوی خبر داد.به گزارش بلاغ،سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان باوی با رصد اطلاعاتی یکدستگاه کامیون نفت کش که قصد تخلیه سوخت در یک کارگاه داشته را شناسایی و متوقف کردند،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از کامیون توقیفی مقدار 150 هزار لیتر نفت خام فاقد مجوز گمرکی قاچاق کشف شد.

عباس زاده با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش نفت کشف شده را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم