Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه روسیا الیوم، یوسف به علوی، وزیر خارجه عمان با بیان اظهارات مذکور گفت، اگر طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن به همه این امور نپردازد، طرح ناقصی خواهد بود.

وی افزود، قابل قبول نیست که اسرائیل یک کشور داشته باشد و فلسطینیان یک خیمه. این مساله ابدا قابل قبول نیست. مساله، مساله اموال و دارایی نیست، بلکه مساله حدود ۱۰ میلیون مردم در داخل و خارج از فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن علوی درباره طرح جدید به اصطلاح صلح آمریکا که قرار است جزئیات آن اعلام شود، گفت: می‌دانیم که این مساله، مساله آسانی نیست و با مشکلات، مقدمات و بررسی‌های بسیاری روبرو خواهد شد اما بسیاری از این گره‌ها راه‌حل دارند. اسرائیل و فلسطین در یک منطقه جغرافیایی قرار دارند در نتیجه باید میانشان همکاری‌های سودمندی وجود داشته باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، ابو احمد فواد معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: همه احتمال ها همچنان وجود دارد و ما به دروغگویی و اقدامات گمراه کننده دولت آمریکا عادت کرده ایم که ادعا می کند برای کنترل امور و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به نظر من تمام اقدامات کوچک و بزرگ رژیم صهیونیستی با هماهنگی دولت آمریکا و سرویس های نظامی و امنیتی آن انجام می شود. همه باید درک کنند امور به سمتی پیش می رود که دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی چراغ سبز نشان خواهد داد که به حمله ایران پاسخی بدهد که ایران را تحریک نکند یا باعث خسارت های زیاد نشود.

وی افزود: من تأکید می کنم مقاومت در موضع قدرت است و حمله ایران روحیه همه و نه فقط گروه های مقاومت را بالا برده است. حمله ایران روحیه ملت ها به ویژه ملت فلسطین را که بستر محور مقاومت هستند، تقویت کرده است.

دیگر خبرها

  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • بیانیه حزب کارگزاران سازندگی در پی پاسخ مقتدرانه ایران
  • یک مقاومت جهانی علیه صهیونیزم پدید آمده است
  • آیت الله علوی بروجردی: امیدواریم روزی بیاید که شرّ اسرائیل برای همیشه به دشمنان برگردد
  • دعای آیت‌الله علوی بروجردی بعد از حمله موشکی - پهپادی ایران به اسرائیل
  • حمله بامداد امروز سپاه مقدمه‌ای برای نابودی اسرائیل بود
  • خروش خشم مردمی علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش
  • سینمایی اجتماعی به سرنوشت سینمای دفاع مقدس دچار نشود
  • پیش‌بینی عباس عبدی از شروع جنگ بین ایران و اسرائیل
  • برپایی راهپیمایی در نیوزیلند در اعتراض به سکوت جهانی در قبال کشتار فلسطینیان