Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژه موتوری نیروهای مسلح راور به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهربا حضور فرماندار،فرماندهان نطامی وانتظامی از محل حرم شهدای گمنام این شهرستان تا حسینه کبیربرگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان راور جناب سرهنگ عبداللهی گفت:برپایی این رژه در سالروز آزادسازی خرمشهر به منظور ارج نهادن به نام و یاد شهدای فتح خرمشهر در شهرستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: سوم خرداد یکی از درخشان ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است که حضرت امام (ره) در شان این روز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

ایشان فرمود: این روز یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم زند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتها منطقه حمایت می شد از پای در آورد و کام ایرانیان دلاور را برای همیشه شیرین کند.

جانشین ناحیه مقاومت شهرستان راور سوم خردادسالروز ازاد سازی خرمشهر را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس شهرستان راور که همیشه مایه سربلندی ایران بوده و هستند تبریک گفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان

استاندار همدان در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه قشر‌های جامعه با وحدت رویه برای دفاع از اسلام و میهن بسیج شدند و به فضل الهی با اقتدار و عظمت توانستند، از مرز‌های ایران صیانت کنند و هم اکنون در برابر مستکبران و متجاوزان با قوت ایستاده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد نقش حضور و پشتیبانی بانوان را از نیرو‌های مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اهمیت توصیف کرد و گفت: حمایت‌های بی دریغ بانوان از مردان غیور و دلاور نوعی دلگرمی و تشویق و ترغیب برای مجاهدان خاک وطن بود.

او گفت: عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای اسرائیل و استکبار جهانی بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی ببرند و بدانند که موشک‌های ایران هزاران کیلومتر را طی می‌کنند می‌توانند بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد و شهید و امور ایثارگران استان همدان هم گفت: جانبازان، مجاهدین فی سبیل الله هستند و در دفاع مقدس با همه وجود از اسلام و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این راه از جان عزیز و سلامتی خود هم گذشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • رژه نیروهای مسلح زنجان به مناسبت روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد