Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف ضمن رد احتمال گفت وگوی تلفنی با پمپئو گفت: چرا باید به تماس پمپئو که لحن توهین‌آمیزی دارد پاسخ دهم؟

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد جواد ظریف» در مصاحبه‌ با خبرگزاری رویترز درباره اینکه آیا امکان دارد یک بحران مشابه با ورود ۱۰ ملوان آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران (۲۰۱۶) و آزادی آنها، به سرعت حل و فصل شود، اظهار داشت: نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه می‌توان آن را رفع کرد؟

 

وزیر امور خارجه افزود: پمپئو هر بار که درباره ایران صحبت می‌کند به من بی احترامی می‌کند. چرا باید به تماس او جواب بدهم؟

 

رویترز نوشت: دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده که ظریف و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا هرگز به طور مستقیم گفت و گو نکرده‌اند.

 

«مورگان اورتاگوس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد اینکه در صورت بروز بحرانی مشابه آنچه که سال ۲۰۱۶ رخ داد، واشنگتن چگونه با ایران ارتباط برقرار می‌کند، پاسخی نداد، اما گفت: وقتی زمان گفت وگو فرا برسد یقین داریم که هر ابزاری برای انجام آن خواهیم داشت.

 

پمپئو نیز هفته گذشته گفته بود: راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم از طریق آن‌ها کانال ارتباطی داشته باشیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان شب قدر نماز جمعه جشن روزه اولی ها خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد مايك پمپئو محمد جواد ظریف ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان در تماس فیدان:حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد

وزیر خارجه کشورمان در تماس همتای ترکیه ای خود با اشاره به پایان عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: حمله جدید رژیم صهیونیستی پاسخ قوی‌تری خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های ترکیه اعلام کردند که هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان به صورت تلفنی گفتگو کرده است.

فیدان در این گفتگو با اشاره به عملیات شب گذشته ایران علیه رژیم اسرائیل اظهار داشت: نمی خواهیم تنش در منطقه افزایش یابد و امیدواریم که اقدامات منجر به افزایش تنش به پایان رسیده باشد.

امیرعبداللهیان نیز به همتای ترکیه ای خود گفت که عملیات علیه اسرائیل پایان یافته و اگر به ایران حمله ای صورت نگیرد، عملیات جدیدی انجام نخواهد گرفت.

وی یادآور شد که اگر حمله جدیدی علیه ایران صورت پذیرد، اینبار جواب ایران قویتر از گذشته خواهد بود.

فیدان پس از آن با دیوید کامرون همتای انگلیسی خود گفتگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی لاوروف با امیرعبداللهیان در ارتباط با حضور یک تبعه روس در کشتی توقیفی
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عمان
  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس/ امیرعبداللهیان: پاسخ بعدی ما به رژیم اسرائیل، فوری، قوی‌تر و گسترده‌تر خواهد بود/ دیوید کامرون: ما از اسرائیل خواهیم خواست دست به اقدام نزند، چرا که نمی‌خواهیم آنچه اخیرا اتفاق افتاد، دوباره و گسترده تر انجام شود
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اسلوونی
  • لاوروف در تماس تلفنی به امیرعبداللهیان چه گفت؟
  • گفت‌وگوی بلینکن با وزرای خارجه خاورمیانه درباره حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ‌و سوریه
  • بررسی آخرین وضعیت خاورمیانه در تماس تلفنی امیرعبداللهیان و لاوروف
  • امیرعبداللهیان در تماس فیدان:حمله به ایران پاسخ سخت‌تری دارد