Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی ابتدا به دیدار جانباز سرفراز ۷۰ درصد محمدرضا شاکری شتافت و گفت: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حداقل کاری است که بنده به عنوان یک مسئول می توانم انجام دهم و در این دیدارها در برابر جانفشانی ها و از خودگذشتگی آنان احساس کوچکی می کنم.

دکتر شجاعی افزود: بارها شاهد روح بلند و قناعت پدران و مادران شهدا بوده ام؛ آنانی که سال های زیادی این غم جانکاه را تحمل کرده اند و این در حالی است که بسیاری از ما به هنگام بروز یک مشکل دچار بحران می شویم و زمین و زمان را به هم می ریزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حل مشکلات و کمک به راه اندازی واحد تولیدی این جانباز سرفراز مطرح شد که دکتر شجاعی در این خصوص تاکید کرد: معاون سیاسی بنده برای بررسی این موضوع با مدیران اجرایی مربوط نشستی برگزار خواهد کرد.

دکتر شجاعی در ادامه به دیدار با خانواده شهید والا مقام حسین رضایی که در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، شتافت و در این دیدار هم اظهار داشت: سوم خرداد از روزهای به یادماندنی تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: سوم خرداد سرنوشت و مسیر جنگ را عوض کرد چرا که دشمن ما به هیچ وجه تصور نداشت که به این زودی خاک پاک ایران را پس بگیریم.

دکتر شجاعی خطاب به مادر این شهید گرانقدر گفت: از دست دادن فرزند در هر شرایطی برای پدر و مادر سخت و دشوار است و تنها تفاوت این است که وقتی شما به عظمت و بزرگواری فرزندتان فکر می کنید که برای دفاع از وطن خود رشادت و جانفشانی داشت کمی آرامتر می شوید.

وی اشاره داشت: اگر سرمشقی مانند عاشورا و حضرت زینب( س) نبود قطعا تحمل این غم جانکاه و همیشگی برای پدران و مادران شهید سخت بود.

وی ابراز امیدواری کرد: همراه با همکارانم در این استان خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم و بتوانیم با پاکدستی و کار صادقانه در سنگر جهاد اقتصادی و معیشت مردم تا حدی این جانفشانی ها و رشادت ها را قدردان باشیم.

دکتر شجاعی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران ، حق بسیاری بر گردن ما دارند و حل مشکلات آنان را وظیفه خود می دانیم.

در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم گفت: دلیل تبدیل شدن خرمشهر به نماد ایستادگی و مقاومت در واقع مقاومت چهل و پنج روزه زنان و مردان این شهر با دستان خالی و یا با سلاح های اندک خود در برابر دشمن است. 

ولی الله حیاتی افزود: این مقاومت و ایستادگی در تاریخ ایران ثبت شد و طراحی دقیق رزمندگان برای آزادسازی خرمشهر عزت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد. 

بر اساس این گزارش از محمدرضا شاکری ، جانباز ۷۰ درصد و مادر شهید حسین رضایی تقدیر شد و استاندار خراسان شمالی به همراه مسوولان پس از نماز جماعت در منزل شهید حسین رضایی بر سر سفره افطاری نشستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ خانواده خراسان شمالی عاشورا نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی