Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-29@02:30:31 GMT

توقیف ۱۵۰خودرو لاکچری به جرم دور دور

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۱۴۶

توقیف ۱۵۰خودرو لاکچری به جرم دور دور

به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره دور دور‌های افراد لاکچری در سطح شهر تهران بزرگ، اظهار کرد: دور دور خود به تنهایی تخلف نیست، اگر این اقدام با رفتار‌های خارج از قانون و شئونات انجام و باعث ایجاد آزار و اذیت سایرین شود، به طور حتم پلیس با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که در سطح شهر دور دور می‌کنند و موجب اخلال در نظم جامعه می‌شوند برخورد می‌کند، افزود: در بیشتر نقاط و خیابان‌های پایتخت عمل دور دور کردن برچیده شده و پلیس به این موضوع به طور جدی ورود کرده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه دستگاه قضایی هم در این زمینه در کنار پلیس است و رصد می‌کند، گفت: موضوع دور دور کردن در خیابان‌ها که موجب هنجارشکنی می‌شود، بر اساس قانون جرم است و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی در واکنش به اینکه برخی از دارندگان خودرو‌های لوکس و لاکچری پس از جمع شدن در محلی از قبل تعیین شده، اقدام به راه اندازی کارناوال خودروسواری در سطح خیابان‌های پایتخت می‌کنند، گفت: این موضوع همان مصداق دور دور کردن است که ما برابر قانون با این افراد و راه‌اندازان کارناوال‌های خودروهای لاکچری برخورد می‌کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به توقیف ۱۵۰ خودرو لاکچری و گران قیمت در شمال تهران که در حال دور دور کردن در خیابان‌ها بودند، تصریح کرد: اگر خودرویی توسط پلیس توقیف شود، از دو هفته تا یک ماه در پارکینگ‌ها نگهداری می‌شود و سپس مراحل قضایی و اتخاذ جرایم برای آن طی خواهد شد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز

سرهنگ رحمتی پور گفت: پلیس با رانندگان پرخطری که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره می اندازند علاوه بر جریمه و ثبت نمره منفی در سابقه گواهینامه، وسایل نقلیه آنان را به توقفگاه دلالت می کند.

وی با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی تردد در معابر درون شهری البرز اضافه کرد:طی این مدت خوشبختانه تصادفات منجر به فوت ۱۰۰درصد کاهش یافته است.

رحمتی پور گفت: طرح نظارت بر رانندگان پر خطر به طور شبانه روز در طول ایام نوروز اجرا خواهد شد و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و استفاده از تلفن همراه. عبور ازچراغ قرمز برخورد جدی می شود.

وی اظهار کرد: نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد امنیت ترافیکی ، توسط تیم‌های پلیس بزرگراه، تیم‌های موتور سوار و خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و سامانه های هوشمند منصوبه در معابر انجام خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود : هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای سفرهای نوروزی شهروندان بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود.

وی یادآورشد که با رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان ، امیدواریم شاهد انضباط ترافیکی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در معابر شهری استان البرز باشیم.

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • برخورد قاطع پلیس با رانندگان پرخطر در جاده‌های لرستان
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • توقیف ۴۰۰۰۰ خودروی متخلف/ مرگ ۵۴۹ نفر در تصادفات
  • توقیف ۱۶۸ خودروری متخلف در کردستان
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد