Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@10:37:10 GMT

آمادگي مردم ايران براي رويارويي با دشمن

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۱۵۵

آمادگي مردم ايران براي رويارويي با دشمن

خبرگزاري آريا- سردار رمضان شريف: امروز مردم ما از هر زماني با انگيزه تر و مهياتر براي رويارويي با دشمن هستند.
به گزارش آريا؛ رئيس ستاد انتفاضه و قدس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با گراميداشت سوم خرداد افزود: در چنين روزي ملت ما يکي از پرافتخارترين پيروزي‌ها را کسب کرد که مبدايي شد براي پيروزي در دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: فتح خرمشهر سرآغاز فروپاشي حزب بعث و افتخاري در شروع دفاع مقدس بود.
سردار شريف گفت: امروز از صدام و ژنرال‌هاي قدکشيده اش خبري نيست و آنچه ذهن تاريخي ما را پر کرده درس‌ها و عبرت‌هايي است که بايد از فتح خرمشهر بگيريم.
وي در ادامه با بيان اينکه امروز عربده‌هاي امريکا به جايي نمي‌رسد اظهار داشت: ما لحظه‌اي از قدرتمند شدن دست بر نمي‌داريم و با سربلندي اعلام مي‌کنيم که امروز از هر زماني ديگر براي رويارويي با دشمن باانگيزه‌تر و آماده‌تر هستيم.
سردار شريف گفت: امريکايي‌ها تلاش مي‌کنند در بسياري از صحنه‌ها حضور داشته باشند و ما به آن‌ها مي‌گوييم که شما داشته‌هاي بزرگي داشتيد که از دست داديد شما صدام را با آن همه انگيزه و گنج قاروني که داشت داشتيد، اما راه به جايي نبرديد مردم و رزمندگان ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پيروزي از آن ملت ايران است.
وي تصريح کرد: شما چه کساني را مي‌ترسانيد؟ ما از گذشته تاکنون به فکر آزادي فلسطين هستيم و با نامگذاري روز قدس و تعطيلي سفارت اسرائيل در ايران و کمک به مردم فلسطين صفحه جديدي با موضوعيت فلسطين رقم خورده است.
سردار شريف گفت: امروز رئيس جمهور نادان امريکا با طرح معاهده‌هايي مي‌خواهد آرمان فلسطين را نابود کند، ولي از چهل سال گذشته ملت فلسطين دوباره زنده شد ما بايد به آن‌ها بگوييم که شما نمي‌توانيد آرمان فلسطين را نابود کنيد و مردم فلسطين به شما اجازه نمي‌دهند.
وي افزود: امروز نه روياي سياسي و نه روياي نظامي شما هماورد فلسطين نيست و ظرف کمتر از 72 ساعت رزمندگان فلسطين کاري کردند که شما آتش بس را درخواست کنيد.
سردار شريف اضافه کرد: ما چهل سال است که در راهپيمايي روز قدس شرکت مي‌کنيم و امروز به برکت ماه مبارک رمضان و پيروزي جبهه مقاومت و براي حمايت از فلسطين به صحنه مي‌آييم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آمادگي مردم ايران رويارويي با دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوئیم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشأ تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

بی‌شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد. به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را از خدای قادر متعال مسالت می‌جویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • رویارویی جذاب ژاوی و آنچلوتی: آخرین جنگ!
  • هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت شریف ایران را ندارد
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پهپاد، موشک، رسانه