Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در صبحگاه مشترک سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت : امروزه عزت و سربلندی خاک ایران را مدیون رشادت ها و فداکاری های نیروهای مسلح ، ارتشی ها ،سپاهیان و بسیجیان می دانیم.

وی افزود: همان مقاومت مردمی ابتدای جنگ موجب شد تا دشمن به سختی خرمشهر را تصرف کند که این مساله به تنهایی کفایت می کرد که بدانند ایران با سایر نقاط دنیا متفاوت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:ایران دلاورانی دارد که آنان درس خود را از عاشورا و کربلا گرفته اند و شهادت برای آنان افتخار است.

شجاعی خاطرنشان کرد: رشادت های نیروهای مسلح موجب شد آنچه که دشمن به هیچ عنوان تصورش را نداشت در جنگ رخ دهد و مسیر پیروزی ما مسیر پایان سرافرازی جنگ رقم بخورد.

وی افزود: دشمنان ما و در رأس آن آمریکا به راحتی با زیر پا گذاشتن مبانی حقوق بشر و بدون رعایت مسائل بین‌المللی تصمیم می گیرند و به دیگر کشورها هجوم می برند اگر در مورد ایران این گونه رفتار نمی کنند برای این است که به شناخت رسیده اند که البته این شناخت را ۴۰ سال قبل نداشتند.

شجاعی در ادامه افزود:کشور هایی که مورد هجوم قرار گرفته اند هم به سلاح هم هواپیمای جنگی و هم به تجهیزات مسلح بودند اما نگاه مدبرانه رهبر معظم انقلاب و دلیر مردانی نیروهای مسلح و مردم همراه نظام را داشتیم تا دشمنان بدانند ایران متفاوت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خاک خراسان شمالی کربلا هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در این دیدارضمن تبریک اقدام تاریخی،جهانی و برجسته توسط نیروهای مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد. 

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: ارتش ما شجاع،با انگیزه ،توانمند و تکلیف محور است . 

وی، مردمی بودن،از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها،مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانورها در همه صحنه های مورد نیاز،مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی  و دارایی های مهم نیروهای مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد. 

فرمانده قرار گاه جنوبشرق ارتش نیز با اشاره به اینکه مناسبت ها ومراسم دهه ارتش از ۲۱ فروردین ماه آغاز شده است گفت: مراسم باشکوه رژه یگان‌های مستقر در استان کرمان در روز ۲۹ فروردین ماه برگزار خواهد شد . 

امیر غلامعلیان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار این را دارد که شعار ولایتمداری را سر لوحه خود قرار داده است که این مهم نهادینه شده است.

وی بیان داشت: در کنار هم افزایی و اتحادی که درکنار همه نیروهای مسلح وجود دارد ارتش نیز برای دفاع از این مرزو بوم آماده است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و در کنار رزم و فعالیت نظامی نیروهای ارتش معنویت راونیز سرلوحه قرار میدهد .

وی تاکید کرد: بصیرت بر حسب مقتضیات زمانی در داخل و خارج دیگر خصوصیت نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان است و مرزبانی از این خاک و وطن در مرزهایی حساس با تمام توان ایستاده اند. 

امیر غلامعلیان همچنین تصریح کرد:  توان تهاجمی نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق به رژیم صهیونسیتی نشان داده شد واین اقتداربرای همگان ثابت شد و دشمن دانست اگر دست از پا خطا کند با تمام توانمان برای دفاع جانانه حاضریم.

دیگر خبرها

  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه