Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مطالعات پروژه تکمیلی چهارخطه جاده گرمی - بیله سوار به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محبوب حیدری افزود: انجام مطالعات پروژه چهارخطه گرمی - بیله سوار و تهیه نقشه اجرایی آنکه از تعهدات راه و شهرسازی بود و با اتمام این مطالعات در تلاش هستیم مجوز برگزاری مناقصه را از وزارت راه و شهرسازی اخذ و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعتبار این پروژه از ۹,۶۰۰ میلیون ریال سال ۹۶ به ۱۵۰ میلیارد ریال در سال ۹۷ و ۲۵۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ افزایش یافته که این افزایش اعتبار حاصل حمایت همه جانبه و تلاش شبانه روزی مسئولان استان است.

حیدری بیان کرد: اعتبارات ابلاغی فصل راه شهرستان گرمی در سال گذشته ۱۱۰ میلیارد ریال و تخصیص سرجمع آن ۲۳ درصد بوده است و با توجه به کارهای انجام گرفته در مجموع مطالبات پیمانکاران در حوزه راه های روستایی گرمی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: پایین بودن تخصیص اعتبارات ابلاغی در حوزه راه های فرعی و روستایی تسریع در تکمیل پروژه‌های شهرستان را که شامل ۲۳ پروژه با برآورد اعتبار اولیه ۸۴۰ میلیارد ریال است با مشکل جدی مواجه نموده است.

حیدری بیان کرد: با توجه به حمایت‌ها و پیگیری ها در خصوص افزایش اعتبارات پروژه های ملی و همچنین اضافه نمودن محورهای جدیدی به پیوست قانون بودجه، اداره کل راه و شهرسازی استان نیز با وجود مشکلات اعتباری تمام تلاش خود را جهت تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان و آسفالت آنها به کار خواهد گرفت.

وی به محور گردشگری و توریستی راه روستایی اومستان – داش دیبی گرمی اشاره کرد و افزود: با توجه به بارش‌های اخیر، شروع عملیات اجرایی پروژه با تاخیر انجام گرفت و در حال حاضر پیمانکار پروژه نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام نموده است که در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این محور خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به بحث بازآفرینی بافت قدیمی گرمی اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده عملیات اجرایی پروژه بازآفرینی شهری محله قلعه باشی گرمی با کف‌سازی و حفاری عملیاتی می شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری اردبیل محبوب حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • پیشرفت پروژه مطالعه و اجرای سه راهی افجان سه راهی مهردشت به ۴۵ درصد رسید
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • عملیات تکمیل کمربندی جنوب غرب و پل زیرگذر آبنیل به طول ۵ کیلومتر در دست اجرا است
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود