Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:32:16 GMT

سانحه رانندگی برای بانوی ملی پوش کاراته

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۲۱۷

سانحه رانندگی برای بانوی ملی پوش کاراته

خبرگزاری ایسنا: تورج چالاکی درباره سانحه تصادف رانندگی شب گذشته که منجر به آسیب دیدگی شدید چشم راست فاطمه چالاکی، ملی پوش کاراته ایران شده، اظهار کرد: این سانحه شب گذشته رخ داد. خواهرم در صندلی کنار راننده حضور داشت و دختر عمویم نیز در حال رانندگی بود که به علت برخورد با جدول متاسفانه چشم راست فاطمه شدیداً به جلوی ماشین برخورد کرده و قرنیه چشم او شدیداً دچار آسیب دیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از این اتفاق او را به بیمارستان فارابی تهران منتقل کردیم و پزشکان چشم او را مورد معاینه قرار دادند. او به غیر از نور هیچ چیز دیگری را نمی‌تواند ببیند. باید ۳ عمل جراحی به فاصله چند روز بر روی چشم فاطمه انجام شود.

برادر ملی پوش کاراته بانوان ایران خاطرنشان کرد: شدت برخورد زیاد بوده و از مردم می‌خواهیم برای بازگشت بینایی خواهرم دعا کنند. پزشکان اظهار نظر خاصی نمی‌کنند و وضعیت او پس از انجام عمل جراحی مشخص می‌شود، اما احتمال بازگشت بینایی کامل بسیار کم است.

به گزارش ایسنا، فاطمه چالاکی ملی پوش قائمشهری و پرافتخار کاراته ایران که چند مدال قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و لیگ جهانی را در کارنامه خود دارد شب گذشته (جمعه) در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدید از ناحیه چشم سمت راست شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: بانوی ملی پوش کاراته فاطمه چالاکی تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • راهیابی بانوی قایقران ارومیه‌ای به المپیک پاریس