Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@10:48:05 GMT

بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۲۸۵

بررسی طرح ساماندهی بازار خودرو

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست «علی لاریجانی» ساعت 10:09 دقیقه با حضور 195 نفر از نمایندگان آغاز شد.

گفتنی است سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار صحن علنی امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد: طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو

گـزارش کمیسـیون ویـژه حمایـت از تولیـد ملـی و نظارت براجرای سیاست ها کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی در مورد: طرح یک فوریتی الحاق جزء (ز) به بند(5) ماده(6) قانون الحاق موادی به قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی

گـزارش کمیسـیون کشاورز منـابع طبیعی و محـیط زیسـت در مورد: لایحه حفاظت از خاک

گزارش کمیسیون فرهنگی در مـورد: عدم اجرای قانون حمایت از آمرا به معروف و ناهیان از منکر

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد: طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد: طرح اصلاح مواد (1)و (10) قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش ایسنا احمد طاهری درباره اقدامات این دفتر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به نقشی که سوخت غیراستاندارد در افزایش آلودگی هوا دارد، بخش مهمی از وظایف ما درخصوص پایش سوخت است که در این راستا ۲۴۹ نمونه نفت گاز، ۱۲۰ نمونه بنزین و ۱۳ نمونه مازوت را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: درخصوص وظیفه‌ای که بابت آلایندگی ناشی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بر عهده داریم هم بازدید و پایش عملکرد ۶۱۶۴ مورد دستگاه‌های بی‌خطرساز مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده همچنین ۱۲۰۵ مورد نیز پایش آلودگی خاک را داشته‌ایم.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری در بررسی گزارش پروژه‌های مشمول ارزیابی از منظر پایش خبر داد و گفت: در این راستا مطالعه بررسی و اعلام نظرات در خصوص ۱۶۰ طرح مشمول ارزیابی اثرات محیط زیستی از منظر ملاحظات پایشی و شرکت در کمیته‌های فنی و ارزیابی مرتبط انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، طاهری خاطرنشان کرد: بخش دیگری از کار ما همکاری در اجرای پایش پسماندهای مشمول کنوانسیون بازل بود که بررسی کمی نتایج آنالیزهای پسماندهای مشمول این کنوانسیون جهت صادرات و کنترل انتقالات به تعداد ۱۹۰ محموله صورت گرفت.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • ببینید | خلاقیت یک راننده اسنپ در طراحی محیط داخلی خودرو
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • پایش ۳۸۲ نمونه سوخت در کشور
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول