Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@00:50:56 GMT

همراه‌ بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۳۶۸

همراه‌ بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد

پول‌نیوز - نسخه همراه‌بانک توسعه تعاون به منظور تنوع‌بخشی و تسهیل در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بروزرسانی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شایان ذکر است که در نسخه بروزرسانی شده همراه‌بانک توسعه تعاون خدماتی در قالب "خدمات سپرده"، خدمات کارت، خدمات تسهیلات و پرداخت اقساط بر روی نسخه جدید در جهت بهره‌گیری و استفاده مشتریان دارای سپرده نزد بانک تعبیه شده است و همچنین این بانک در راستای خدمات رسانی به سایر افرادی که دارای سپرده نزد بانک توسعه تعاون نمی‌باشند اما از خدمات بانکداری الکترونیک همراه‌بانک استفاده می‌کنند خدماتی را بصورت مجزا در قالب "خدمات کارت" منظور نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




گفتنی است خدمات جدید قابل دسترسی در همراه بانک در بخش مربوط به "خدمات سپرده‌" شامل: دریافت رمز یکبار مصرف کارت، خدمات کارتابلی، قابلیت پرداخت قسط دیگران، امکان مشاهده آخرین ورودها، قابلیت انسداد رمز دوم کارت، تبدیل شبا به سپرده و بالعکس، دریافت فایل گردش حساب به صورت پی دی اف، نمایش شرایط و قوانین ساتنا و پایا، قابلیت پرداخت قبض گروهی، امکان یادداشت‌گذاری بر روی گردش سپرده، گزارش لیست انتقال وجه بین بانکی، گزارش‌های وضعیت چک، انتقال وجه مستمر داخل بانکی و بین بانکی، امکان مشاهده تغییرات اخیر، امکان همگام سازی کارت ها و سپرده های مقصد با اینترنت بانک (ذخیره ابری اطلاعات) می‌باشد.

همچنین در همین راستا خدمات جدید قابل ارائه در نسخه بروزشده همراه‌بانک توسعه تعاون در بخش "خدمات کارت" شامل: قابلیت شعبه یاب (با امکان نمایش تلفن های شعب ، مسیریابی و مشاهده پراکندگی شعب در نقشه)، امکان جستجو در کارت ها

اضافه شدن دفترچه کارت و سپرده، تغییر رسید انتقال وجه، تغییر نحوه ی نمایش منوی سایر، دریافت رمز یکبار مصرف کارت می‌باشد.

شایان ذکر است بانک توسعه تعاون با بهره‌گیری از بانکداری الکترونیک کارآمد و همچنین تکمیل زنجیره خدمات مبتنی بر بستر الکترونیک تاکنون تلاش نموده است ظرفیت مناسبی را با عنوان یکی از مزیت‌های رقابتی در ارائه خدمات به مشتریان فراهم سازد.

برای دانلود نسخه جدید به آدرس زیر مراجعه یا کلمه "همراه بانک" را به 500015741 پیامک کنید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: همراه بانک بانکداری الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 845099 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک مرکزی موبایل

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره کارت بانکی کهربا + جزئیات دقیق
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • بانک مرکزی: پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی در ۶ بانک کلید خورد
  • خدمت جدید؛ تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌ فعال شد
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی فعال شد
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک