Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس پليس راهور شرق استان تهران از آماده باش نيروهاي پليس راهور شرق استان تهران در شب هاي قدر تا اذان صبح خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از ورامين، سرهنگ يحيي دليري در اين خصوص اظهار داشت: پليس راهور شرق استان تهران در تمامي شهرستانهاي تابعه با آماده‌باش کامل نيروهاي خود سعي در برقراري و حفظ نظم ترافيکي و همچنين سهولت مراجعه‌کنندگان به مساجد، تکايا و اماکن مذهبي در  مراسم شب‌هاي قدر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي از تمام شهروندان شرکت‌کننده که با خودروي شخصي به مراسم اين شب‌هاي عزيز مي‌روند درخواست کرد: قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را جدي بگيرند و در زمان بازگشت نيز با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا خداي نکرده خواب‌آلودگي موجب بروز تصادف و حوادث نشود.
دليري  پيشاپيش از همکاري همشهريان عزيز و فهيم  در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي به خصوص توقف در محل‌هاي مجاز تقدير کرد و افزود: تا زمان پايان بار ترافيکي و تسهيل تردد پليس در کنار مردم است.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آماده باش نيروهاي پليس راهور شرق استان تهران شب هاي قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ازسوی نصرالله بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران، محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس به‌مناسبت روزارتش از ساعت ۶:۳۰ صبح امروزچهارشنبه ۲۹ فروردین ماه امسال مسیر ميدان امام ساری تا ميدان ابن‌شهر آشوب (دروازه بابل) شهرستان ساری تا پایان اجرای مراسم مسدود خواهد شد.

رئيس پليس راهور استان مازندران با بیان اینکه امروز به‌مناسبت فرا رسيدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه يگان‌های نظامی محدوديت‌های ترافيکی را در شهر ساری خواهیم داشت.بیگلری گفت: شهروندان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جايگزين ازجمله خيابان جام جم، بلوار عسکری محمديان و کمربندی تردد کنند.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است