Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نامه‌ای به مدیر کل صدا و سیمای استان نسبت به تعابیر و القابی که از سوی این رسانه برای ایشان استفاده می‌شود واکنش نشان دادند و خواستار شدند که ایشان را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتار ننمایند.

به گزارش ایسنا، متن کامل نامه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مدیر کل صداوسیمای استان به شرح زیر است:
با سلام، مدتی است که از کلام نورانی آیت الله برای این حقیر استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اول اینکه: آیت حق جلّ‌وعلا بودن از شئُون بلندی است که این رو سیاه غرق ظلمات را نشاید
در ادامه آمده است: تاکنون دو سه نوبت در جلسات، خود و دیگران را از اینگونه أمور بر حذر داشته و گفته‌ام بنده را جز محمد علی نکونام نخوانند.
امام جمعه شهرکرد افزوده است: این حقیر علیرغم شرکت سالهای متمادی در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم افتخارم آن است که مسئله‌گو باشم و احکام الهی را برای جامعه و عباد الرّحمن تبیین نموده و مروج الاحکام باشم.
در پایان آمده است: از حضرت حق جلّ و علا مدام مسألت داشته‌ام که بی‌ادّعا و بی توقع انجام وظیفه نموده و زینت لباس مقدس طلبگی باشم و اکنون اگر در سلک خادمی دستگاه مهدوی بعنوان یک طلبه پذیرایم باشند فخر دنیا و آخرت را خواهم داشت.
علیهذا ضمن تشکر از حسن ظن آن رسانه و دیگر بزرگوارانی که از حوزه‌های علمیه و مراکز و شخصیت‌ها اظهار لطف دارند عاجزانه تقاضامندم این حقیر را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتارم ننمایند.
از همه اعزّه مؤمنین و مومنات خواهشمندم این عبد عاصی، از قافله مانده، پای در گِل فرو رفته، روسیاه محروم و ظلمت‌زده مغموم را در این ماه مبارک از دعای خیرتان بهره‌مند نمائید.
لازم به ذکر است که نماینده ولی فیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیش از این نیز در مواردی گرفتار شدن به ظواهر و القاب را مضر دانسته و نسبت به این گرفتاری‌های درونی و نفسانی هشدار داده بود از جمله در جمع کارکنان دادگستری استان و در جمع نمازگزاران وحدت در مهدیه مصلای شهرکرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • رونمایی از دو سند نویافته در خصوص تخریب بهشت بقیع
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند