Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@07:08:33 GMT

مهران رجبی در لباس روحانیت به شبکه سه می‌آید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۹۵۵۰

مهران رجبی در لباس روحانیت به شبکه سه می‌آید

مهران رجبی، عکسی از خود در نقش یک روحانی را منتشر کرد. این عکس مربوط به سریال «گیله‌وا» است که به‌زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری، نیمه دوم خرداد روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. داستان این سریال، در باره زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ است و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص خطه گیلان در صد سال قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مهران رجبی، بازیگر سریال «گیله‌وا» که نقش یک روحانی را ایفا می‌کند، به همین بهانه عکسی از خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «به‌زودی و بعد از مجموعه «برادر جان» از شبکه سه»

ستاره اسکندری، حمیدرضا پگاه، امیرحسین هاشمی، مهدی زمین‌پرداز، ستاره حسینی، بهروز شعیبی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند. 

/ خبرآنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب مهاجران

  ازاین رمان مشهوربه قلم هاوارد فاست درتلویزیون خودمان اقتباس شدو سریالی بر پایه آن روی آنتن رفت. سریالی با نام «وارش» که قصه مهاجران و آمریکا را به سرنوشت مردی از خطه سیستان‌و‌بلوچستان که به گیلان می‌رسد، گره زد. در ادامه نگاهی به پیوند این کتاب و سریال وارش که از شبکه سه سیما پخش شد انداخته‌ایم.

برگ اول
دهه‌های یک زندگی 

داستان سریال ۳۴ قسمتی وارش به کارگردانی احمد کاوری، تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید و نویسندگی جابر قاسمعلی از دهه ۳۰ آغاز می‌شود و بعد از روایت زندگی‌های پرفراز‌و‌نشیب شخصیت‌های اصلی به زمان حال می‌رسد. این سریال نخستین بار سال ۱۳۹۸ ازشبکه سه سیماپخش شد وپس ازآن بازپخش‌هایی نیز از شبکه‌های دیگر داشت.علیرضا کمالی، الهام طهوری، بهنام تشکر، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی‌خواه، سهیلا رضوی،حدیثه تهرانی،نیلوفر شهیدی،علی سلیمانی،فرخ نعمتی،کوروش سلیمانی، نسرین بابایی، افشین سنگ‌چاپ، آوا دارویت، قربان نجفی، فریبا طالبی، مینا نوروزی، فریده دریامج، سهی بانو ذوالقدر، ساناز سماواتی، وحید شیخ‌زاده، پیام احمدی‌نیا، بهراد خرازی، فرج‌ا... گلسفیدی، انوش نصر، کرامت رودساز، حمیدرضا داوری، مهدیه کوهستانی و...بازیگران وارش هستند. در سریال می‌بینیم: یارمحمد برای فرار ازگرسنگی وخشکسالی به شمال کشورمی‌رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیری آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است،به دریامی‌زندومقابل تراب می‌ایستد. وارش، بیوه جواد که سال‌ها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به اومی‌بندد وبه تراب جواب رد می‌دهد. تراب نقشه‌ای می‌چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد اما اتفاقی که هیچ‌کس انتظارش را نمی‌کشد از راه رسیده و سرنوشت آدم‌ها را با هم عجین می‌کند.

برگ دوم
هنر اقتباس ایرانی

مهاجران از پراقتباس‌ترین آثار ادبی و جزو رمان‌های پرفروش آمریکاست. سریال وارش اقتباسی آزاد از این اثر داشته است. احمد کاوری در رابطه با داستان سریال که برداشتی از رمان مهاجران است بیان کرده بود: هنر اقتباس این است که ما قصه‌ای را ایرانیزه کنیم که در این اثر سعی کردیم این کار را انجام دهیم. علاوه بر این، این اتفاق سبب می‌شود که افراد رمان را بخوانند و حتی از آن اقتباس‌های دیگری انجام شود که به ادبیات ما کمک کند.

برگ سوم
مهاجرت به آمریکا 

مهاجران(به انگلیسی The Immigrants)کتابی ازهاوارد فاست وروایتگر داستان بلندی است که به زیر و بم زندگی شخصیتی به نام دان لاوت (فرزندیک خانواده فقیرایتالیایی که والدینش درآخرین دهه قرن۱۹واوایل قرن۲۰به آمریکا مهاجرت کردند) می‌پردازد. این کتاب را فریدون مجلسی به فارسی ترجمه کرده‌است.

برگ چهارم
عاشق؛ انسانی دلیر و سخاوتمند

«انسانی که محرکش عشق ژرف باشد، دلیر است. با میانه‌روی انسان سخاوتمند می‌شود و کسی که آرزومند پیشتاز بودن در جهان نباشد، رهبر جهان می‌شود.» این جملات تاثیرگذار تنها مشتی است نمونه خروار که در رمان مهاجران آورده شده‌است. در جای دیگر می‌خوانیم: «زندگی یه بازیه و آدم باید به قصد برد بازی کنه، نه این‌که اون‌قدر عرق بریزه که جونش دربیاد.» همچنین در بخشی از کتاب آمده است: «تا پیش از آشنا شدن با فنگ وو، هرگز چینی‌ها را به‌عنوان اشخاص، به‌عنوان افراد انسان و به عنوان مردمانی صاحب احساس دارای درد و لذت و رنج تلقی نکرده بود که در عذابی سهیم بودند که بخشی از بشریت بود. یک چینی اگر کتک می‌خورد دردش نمی‌آمد، اگر زخمی می‌شد، از زخمش خون نمی‌آمد. اگر می‌مرد مفهومی نداشت. در گزارش‌های روزانه اداره پلیس سانفرانسیسکو یک مرده چینی از لحاظ آماری با یک مرده سفیدپوست فرق می‌کرد و در نظر سفیدپوستان مرگ یک چینی به معنی آسوده شدن از شرش تلقی می‌شد.»

دیگر خبرها

  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • این سریال‌های کره‌ای مثل تراپی هستند
  • تاسیس شهرک صنفی لباس در هرمزگان/همکاری مردم با طرح نور مطلوب است
  • ممنوعیت تیک تاک آزادی بیان مردم آمریکا را نقض می‌کند
  • طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)
  • مشاهیر نقش‌بسته در قاب تلویزیون
  • مصائب مهاجران