Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 - وی به مأموران آگاهی گفت: مدتی قبل خانه‌ای از این زن خریدم و در ازای آن مدارکی به او دادم که نشان می‌داد مبلغ 250 میلیون تومان به او بدهی دارم. از آنجایی که توان پرداخت این مبلغ را نداشتم با طراحی نقشه‌ای تصمیم گرفتم وارد خانه او شده و اسناد بدهی‌ام را سرقت کنم.

چند روز قبل فردی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن مرموز زن 62 ساله‌ای در یکی از روستاهای شهرستان شفت در استان گیلان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: این زن روستایی به کار حجامت مشغول بود و زنان و مردان زیادی به خانه‌اش رفت و آمد داشتند.

با توجه به این گزارش، تیمی از کارآگاهان بررسی در این باره را آغاز کردند تا اینکه در جریان تحقیقات خود از خانه این زن برگه‌ای پیدا کردند که فهرست افرادی که قرار بود برای حجامت به خانه‌اش مراجعه کنند روی آن نوشته شده بود.در این میان نام مردی 54 ساله دیده شد که کارآگاهان دریافتند وی مدتی قبل از این زن یک خانه خریده و مبلغ 250 میلیون تومان به او بدهکار بوده است.

در همین حال تحقیقات تکمیلی نشان می‌داد که بعد از زمان مراجعه او به خانه این زن برای حجامت دیگر کسی او را ندیده است.بدین ترتیب این مرد دستگیر شد و خیلی زود به قتل اعتراف کرد.

وی به مأموران آگاهی گفت: مدتی قبل خانه‌ای از این زن خریدم و در ازای آن مدارکی به او دادم که نشان می‌داد مبلغ 250 میلیون تومان به او بدهی دارم. از آنجایی که توان پرداخت این مبلغ را نداشتم با طراحی نقشه‌ای تصمیم گرفتم وارد خانه او شده و اسناد بدهی‌ام را سرقت کنم.

روز حادثه به اتفاق پسر 25 ساله‌ام و زن جوانی به بهانه حجامت به خانه آن زن رفتیم. در مسیر آب میوه‌ای خریدم و آن را با قرص‌های خواب آورمخلوط کردیم.

می‌خواستم او را بی‌هوش کنم و مدارکم را برداشته و فرار کنیم. وقتی آب میوه مسموم را به او خوراندیم بی‌هوش شد. ما هم بسرعت مدارک و اسناد را برداشته و قصد ترک کردن آنجا را داشتیم که متوجه شدیم او نفس نمی‌کشد.خیلی ترسیده بودیم. تصمیم گرفتیم جسد را از بین ببریم. بنابراین او را به یک خانه ویلایی در روستای سیامزگی شهرستان شفت انتقال داده ودر داخل یکی از اتاق‌ها دفن کردیم.

با توجه به این اعترافات مأموران با دریافت دستور قضایی از بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شفت، به خانه ویلایی مراجعه کرده و جسد را بیرون آوردند.بنا بر اظهارات سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان دو همدست این متهم نیز ردیابی و بازداشت شدند. متهمان که اهل و ساکن رشت بودند با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • محکومیت ۸۰۰ میلیونی پرسپولیس توسط بازیکن مورد علاقه نکونام
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان