Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این مسابقات به میزبانی شهر نورسلطان برگزار خواهد شد و تیم‌های ملی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان نیز تا زمان اعزام به این رقابت‌ها حدود یک ماه دیگر تمرینات خود را در خانه کشتی محمد بناء برگزار می‌کنند.

تمرینات تیم کشتی فرنگی نوجوانان از امروز (شنبه) زیر نظر فرشاد علیزاده سرمربی و همکارانش آغاز می‌شود و شروع اردوی آزادکاران نوجوان نیز از فردا (یکشنبه) زیر نظر امیر توکلیان سرمربی و دستیارانش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر نورسلطان میزبان رقابت‌های جهانی و گزینشی المپیک در روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه سال جاری است و با توجه به بررسی شرایط میزبانی این مسابقات از سوی اتحادیه جهانی، میزبانی رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا نیز برعهده این شهر قرار گرفته است.

دکتر محبوبی به جلسه کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی دعوت شد

اتحادیه جهانی کشتی از دکتر صادق محبوبی عضو کمیسیون پزشکی این اتحادیه برای حضور در جلسه سالیانه کمیسیون پزشکی و ضد دوپینگ و همچنین کنفرانس جهانی پزشکی کشتی دعوت کرد. این جلسه و کنفراس پزشکی روز‌های یک تا شش آبان ماه سال جاری در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مهمترین قوانین داوری کشتی در رقابت های بین المللی

واکنش بنی تمیم به بدهی‌های فدراسیون کشتی و ماجرای تعلیق احتمالی

انتهای پیام/

۲ خبر از کشتی ایران و جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران