Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برمک اسلامی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: از سال ۹۲ تا کنون با نصب ۸۰۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی، مصرف چوب و ذغال به عنوان سوخت در مناطق جنگل نشین استان ۸۸ درصد کاهش یافت.

وی افزود: این آبگرمکن‌ها با قیمت یارانه‌ای برای مردم روستا‌های جنگل نشین واقع در شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ، کیار و اردل نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی اضافه کرد: امسال نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بیش از ۲۰۰ خانوار دیگر تحت پوشش پکیج کامل حمایتی برای سوخت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به منظور توسعه، حفاظت و اصلاح گونه‌های جنگلی در استان، ازسال گذشته در یک هزار و ۶۰۰ هکتار از جنگل‌های استان عملیات بیولوژیک و بیومکانیکی آغاز شده است.

اسلامی از اجرای طرح بوم سازگان جنگل با همکاری سازمان جنگل‌ها و مراتع خبر داد و گفت: در این طرح اعتبارات ویژه‌ای برای ۱۱ استان زاگرس نشین پیش بینی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار خانوار جنگل نشین در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ف

نصب ۸۰۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در چهارمحال و بختیاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز خوشحالی مردم از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران + فیلم

مردم چهارمحال و بختیاری حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی را موجب خوشحالی، حفظ امنیت و اقتدار ایران اسلامی دانستند و از این اقدام حمایت کردند.

بیشتر بخوانید 

غده سرطانی صهیونیسم با همت جبهه مقاومت از روی زمین محو می‌شود   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استاندار تهران خواستار کاهش هشت درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی شد
  • اسکان ۷۵ هزار مسافر از عید تا عید در چهارمحال و بختیاری
  • استاندار تهران خواستار کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی شد
  • تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل
  • ابراز خوشحالی مردم از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری
  • کاهش حوادث رانندگی با بهسازی گردنه مروارید
  • چهارمحال‌ و بختیاری دومین استان خشک کشور/کمبود ۱۲۳ میلی‌متری بارش‌ها در بام ایران
  • کاهش ۲۱ درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۷ درصدی ذخایر سد‌های تهران