Web Analytics Made Easy - Statcounter

  سرهنگ پاسدار یوسف اختری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بیله سوار ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین بیت المقدس، بابیان اینکه دراین عملیات، دو اراده در مقابل یکدیگر قرار گرفتند، اظهار کرد: اولی، صدام بود که بیش از ۵۰ کشور از وی حمایت کرده و سلاح‌ها و تجهیزات بسیاری در اختیارش قرار داده بودند و دومی، اراده الهی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود و در شرایطی که موانع مصنوعی در کنار موانع طبیعی غیر قابل نفوذ در خرمشهر قرار داشت، عملیات بیت‌المقدس با رمز علی ابن ابیطالب، آغاز شد و رزمندگان ایرانی در مقابل نیروی مجهز و مسلح عراقی قرار گرفته و موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نگه داشتن خرمشهر از نظر استراتژیک برای رژیم بعث عراق و صدام بسیار حائز اهمیت بود، خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار نیروی زبده عراقی خرمشهر را از چهار طرف محاصره کرده بودند و نفوذ به آن محل بسیار سخت بود، ولی رزمندگان جان بر کف ایرانی با توکل به خدا و ایمان قلبی توانستند خرمشهر را آزاد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار با اشاره به روحیه جهادی و انقلابی به عنوان مولفه بعدی قدرت انقلاب اسلامی، افزود: همان طوری که روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان سبب پیروزی در جنگ شد، امروز هم وجود این روحیه، تمام مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند.

اختری با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به استفاده از جوانان نخبه، مومن، متعهد و انقلابی در تمامی عرصه‌ها تاکید شده است؛ تصریح کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها تاکید کرده اند که نقش آفرینی جوانان در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی ستودنی است و پیشرفت و آبادانی کشور در آینده نیز در گروه حضور جوانان انقلابی و مومن در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس آینده توجه به پتروپالایشگاه‌هاست، زیرا می‌توان با توسعه آن‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کرد.

به گزارش شانا، مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌) در نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «اولویت‌های مجلس آینده» با بیان اینکه باید بیش‌ازپیش به صنعت نفت کشور توجه شود، زیرا این صنعت، صنعتی پیشرو به شمار می‌آید، بیان کرد: در مجلس دوازدهم یکی از اولویت‌ها توجه به پتروپالایشگاه‌ها خواهد بود، زیرا معتقدم توسعه این بخش می‌تواند بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف کند. توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر نیز از دیگر مسائل مهم به‌ شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: هرچه در حوزه‌ تجارت نفت و گاز ارزآوری بیشتری وجود داشته باشد، بی‌شک این موضوع بر رشد اقتصاد ملی تأثیرگذار خواهد بود. همچنین باید منابع حاصل از فروش نفت و گاز را صرف توسعه‌ زیرساخت‌ها در کشور کنیم.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این نشست ضمن تشریح وضع اقتصادی کشور گفت: انتظار این است که مهم‌ترین تصمیم‌های مجلس دوازدهم در حوزه اقتصادی باشد. برای اینکه این تصمیم‌ها کارآمد باشد، باید وضع موجود شناسایی و آسیب‌شناسی شود و تحلیلی هم از اوضاع آینده و متغیرهای داخلی و خارجی داشته باشیم تا بر این اساس بتوانیم مسیر اصلاح مشکلات را طراحی کنیم.

وی  تصریح کرد: براساس گزارش‌ مرکز آمار و بانک مرکزی، طی دو سال اخیر نرخ رشد اقتصادی روند روبه‌رشدی داشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند در سال‌های آینده تکرار شود.

نشست منتخبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حزب مؤتلفه اسلامی با عنوان «اولویت‌های مجلس آینده» روز یکشنبه (دوم اردیبهشت‌) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • کارشناسان خارجی به اقتدار سپاه در عملیات وعده صادق اعتراف کردند
  • سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف در کشور نقش‌آفرینی کرده است