Web Analytics Made Easy - Statcounter

آثار بهرام دهقان، تدوینگر سینمای ایران در شبکه نمایش مرور می‌شود و فیلم‌هایی همچون «اتوبوس شب» و «مدرسه پیرمردها» روی آنتن می‌رود. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه نمایش مدتی است در بخش صحنه گران ، به مرور آثار عوامل پشت صحنه سینما و تلویزیون می‌پردازد، این هفته، فیلم‌هایی با  تدوینگری "بهرام دهقان" را پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام دهقان تدوینگر سینمای ایران و متولد سال 1333 شیراز و دانش‌آموخته رشته تدوین از دانشگاه کالیفرنیا است و کار حرفه‌ای خود را از سال 1366 با فیلم «سیمرغ» به کارگردانی اکبر صادقی آغاز کرد.

از مهم‌ترین آثار بهرام دهقان می‌توان به فیلم های: «عرق سرد»، «ابد و یک روز»، «مزرعه پدری»، «رخ دیوانه»، «استرداد»، «قارچ سمی» و «متری شیش و نیم» اشاره کرد.

ابراهیم‌آبادی مرخص شد«قرمز» و «صورتی» فیلم‌های سینمایی تلویزیون می‌شوند

بهرام دهقان تاکنون بیش از 70 تدوین فیلم سینمایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است و توانسته موفقیت‌های بسیاری در جشنواره‌های مختلف از آن خود کند که می توان به 5 جایزه سیمرغ بهترین تدوین از جشنواره فیلم فجر و نیز تندیس زرین بهترین تدوین جشن خانه سینما اشاره کرد.

آثاری که از شنبه چهارم تا جمعه دهم خرداد، ساعت 21 با تدوینگری بهرام دهقان از شبکه نمایش پخش می‌شوند، به ترتیب شامل فیلم‌های: «براده‌های خورشید»، «شب»، «اتوبوس شب»، «مزرعه پدری»، «تقاطع»، «طعم شیرین خیال» و «مدرسه پیرمردها» هستند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون شبکه نمایش رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه؛ مراسم رونمایی و نمایش ویژه فیلم مستند «قوی‌دل» عصر روز سه‌شنبه(28 فروردین) با حضور عوامل فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار و از فردای آن روز در سینماهای منتخب این گروه در تهران و شهرستان‌ها به نمایش در خواهد آمد.

مستند «قوی‌دل» با تلفیق روایتی جدی و طنز، به بهانه بازخوانی یکی از پرونده‌های جنجالی قضایی کشور به بحث عدالتخواهی و ضرورت نظارت همگانی در سطح جامعه می پردازد.

عوامل مستند «قوی‌دل» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سعید الهی، کارگردان: علی فراهانی صدر، پژوهشگر: آرش خلیلی، نویسنده: علی رستم‌آبادی، مدیر تصویربرداری: هادی زهره کاشانی، صدابردار: حسین خانی، اصلاح نور و رنگ: علی شریفی، تدارکات: امیرمهدی عزیزی، مجری صحنه: مجید عرفانیان، مدیر تولید: جواد قاسمی، مجری طرح: دیبا فیلم، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

«قوی‌دل» در جشنواره مستند «سینماحقیقت» موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران، جایزه ویژه شهید آوینی، جایزه ویژه تماشاگران، جایزه دبیر جشنواره به شخصیت مستند شد و در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر تندیس بلورین بهترین فیلم مستند بلند را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • صداگذاری فیلم با تعداد کاراکتر بالا سخت است
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید