Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سلیمان کرمی با تایید عزل رئیس محیط‌زیست این شهرستان اظهار داشت: این اتفاق افتاده و ما درصدد جایگزین نیروی بومی برای ریاست این ارگان هستیم.

وی گفت: پس از ارجاع و انتشار این عکس از سمت اداره محیط‌زیست شهرستان، عکس در سطح جهانی، ملی و بین‌المللی منتشر شد که تبعاتی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان فسا عنوان کرد: تصمیم بر عزل سعید هرمزیان نژاد از سوی مدیرکل محیط‌زیست استان گرفته‌شده است.

کرمی بابیان اینکه هرمزیان از نیروهای کیفی و مخلص شهرستان بوده است، عنوان کرد: من او را یکی از مدیران پاک در شهرستان می‌دانم و طالب این هستم که شخصیت و کرامت او حفظ بماند.

چندی پیش یک عکاس در شهرستان فسا تصویری را با عنوان «اولین پلنگ ایرانی در میان جنگل فسا» به اداره محیط‌زیست شهرستان داده و این ارگان نیز آن عکس را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

با انتشار گسترده این خبر در رسانه‌های مختلف کشور،کذب بودن عکس منتشره به اثبات می‌رسد که بلافاصله پس از بررسی موضوع توسط سازمان محیط‌زیست استان خبر عزل رئیس محیط‌زیست فسا به گوش می‌رسد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلنگ آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس

رئیس حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس از توقیف ۲۰ خودروی غیرمجاز که به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در نقاط مختلف پردیس اقدام می‌کردند، خبر داد و گفت: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. - اخبار استانها -

محسن رضائیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با اشاره به افزایش تخلیه نخاله‌های ساختمانی در فازهای جدید مسکن مهر گفت: اداره محیط‌زیست پردیس در جهت ایجاد فضای سالم و پاک، 20 خودرو که به تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای خانگی در نقاط مختلف شهرستان اقدام می‌کردند، در محل توقیف کرد.

وی افزود: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره محیط‌زیست پردیس گفت: بر  اساس پیگیری‌های اخیر و دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیرمجاز در حوزه شهرستان، متخلفان با اعلام جرم به دادستانی شهرستان معرفی شدند.

35 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد

رضاییان یادآور شد: با استناد به ماده 688 قانون مجازات اسلامی، خودروهایی که پلاکشان توسط شهروندان و دوستداران محیط‌زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کردیم.

رئیس اداره محیط‌زیست پردیس در پایان تاکید کرد: مردم هوشیار شهرستان پردیس در صورت مشاهده موارد مشابه، گزارش‌های این تخلفات را به شماره تماس 76286400 به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه 1540 سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم