Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- خوابگاه شبانه‌روزي مدرسه‌ي برکت شهيد نجاري روستاي قاسم‌آباد در استان مرکزي با ظرفيت پذيرش 50 دانش‌آموز به بهره‌برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي بنياد برکتِ ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره)، با حضور مديرکل نوسازي مدارس استان مرکزي، تعدادي از مديران بنياد برکت و جمعي از مسئولان استاني و محلي، «خوابگاه دانش‌آموزي دخترانه‌ي متوسطه‌ي دوره‌ي اول مدرسه‌ي شبانه‌روزي برکت شهيد نجاري، با نام «خوابگاه برکت مائده» در روستاي قاسم‌آباد در استان مرکزي به‌طور رسمي افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين خوابگاه شبانه‌روزي با هزينه‌اي بالغ بر 5 ميليارد ريال و با زيربناي 290 مترمربع توسط بنياد برکت و با مشارکت يک مادر شهيد خير و نيکوکار و به ياد شهيد نادر نجاري، ساخته شده است. با بهره‌برداري از اين خوابگاه، امکان استقرار شبانه‌روزي براي 50 دانش‌آموز دختر مدرسه‌ي برکت شهيد نجاري روستاي قاسم‌آباد در استان مرکزي که به خاطر طولاني بودن مسافت با مشکلاتي روبه‌رو بودند، فراهم آمده است.
مدرسه‌ي برکت شهيد نجاري روستاي قاسم‌آباد توسط بنياد برکتِ ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در سال 1396 به بهره‌برداري رسيده و آغاز به فعاليت کرده است و در حال حاضر 152 دانش‌آموز دختر از اين روستا و روستاهاي اطراف در آن مشغول به تحصيل هستند.
گفتني است، بنياد برکتِ ستاد اجرايي فرمان حضرت امام(ره) در در راستاي نهضت ساخت مدرسه در روستاها و مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌يافته، تاکنون قرارداد ساخت و تکميل 23 مدرسه با 178 کلاس درس را در استان مرکزي به امضا رسانده که از اين تعداد، 19 مدرسه افتتاح و به بهره‌برداري رسيده است. بنياد برکت براي احداث اين 23 مدرسه بالغ بر 150 ميليارد ريال اعتبار اختصاص داده است. اين بنياد هم‌چنين علاوه بر ساخت و تکميل مدارس، احداث خوابگاه‌هاي دانش‌آموزي را براي علم‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در دستور کار دارد تا به اين ترتيب، امکان ادامه‌ي تحصيل براي همه‌ي فرزندان ايران‌زمين مهيا شود.
شايان ذکر است در سال گذشته نيز 3 پروژه‌ي برکت با مشارکت خيران احداث و با حضور ايشان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بنياد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر دهقانی نیا ظهر یکشنبه در در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان رسالت ناحیه دو اردبیل با اشاره به روند توسعه فضاهای ورزشی دانش آموزی در استان اردبیل اظهار کرد: تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق خاطرنشان کرد: عملیات تنبیهی و کوبنده‌‏ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به نام مبارک پیامبر اسلام در پاسخ به جنایت وحشیانه‏‌ خبیث‏‌ترین مولود نامشروع اردوگاه استکبار در منطقه صورت گرفت، یک بار دیگر آوازه‏‌ انقلاب مقدس اسلامی را بر تارک افکار جهانیان نشاند و فصلی نو از حقانیت و ظلم ستیزی و یاری مظلومان و اقتدار را در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران گشود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزش دانش آموزی استان اردبیل در حال توسعه است، افزود: این زمین چمن مصنوعی با هزینه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با متراژ ۵۴۴ متر مربع با نام طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بهینه سازی شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

دهقانی نیا گفت: با هدف توسعه و ترویج ورزش دانش آموزی وایجاد نشاط در فضاهای آموزشی تا پایان سال ۱۶ چمن مصنوعی دیگر در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6084618

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد