Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:28:29 GMT

فوتبال جهان| توخل: می‌خواهم در پاری‌سن‌ژرمن بمانم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۰۶۳

فوتبال جهان| توخل: می‌خواهم در پاری‌سن‌ژرمن بمانم

فوتبال جهان - توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن نسبت به آینده حرفه‌ای‌اش در این باشگاه فرانسوی ابراز نگرانی کرد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (جمعه) در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه در حالی در خانه رمس تن به شکست 3 بر یک داد که این تیم رکوردی تاریخی در این رقابت‌ها از خود بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی‌ها که پیش از این قهرمانی خود در لوشامپیونه را مسجل کرده بودند، با گلی که کیلیان امباپه در دقیقه 59 به ثمر رساند، تبدیل به اولین تیمی در تاریخ این رقابت‌ها شدند که در تمامی بازی‌های فصل خود موفق به گلزنی شده است.

توخل که تیم تحت هدایتش در 10 بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها تنها سه پیروزی کسب کرده‌، پس از بازی شب گذشته در مواجهه با این پرسش که «فکر می‌کنید فصل بعد هم روی نیمکت تیم خواهید بود؟» گفت: فکر می‌کنم می‌توانم بگویم بله، می‌خواهم در پاری‌سن‌ژرمن بمانم، اما در فوتبال هر روز می‌تواند اوضاع تغییر کند. شما اغلب این موضوع را از من می‌پرسید، اما من اینجا هستم. اگر اوضاع تغییر کند، مطمئن باشید که از جانب من نیست.

مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن متهم به پرداخت رشوه شد

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به شایعه احتمال حضور ماسیمیلیانو آلگری به جای وی در این تیم اظهار داشت: صادقانه می‌گویم که بابت اینکه مدام در مورد آینده‌ام از من سؤال پرسیده می‌شود، کاملاً نگرانم. احساس می‌کنم شما چیزهایی می‌دانید که من نمی‌‌دانم. آیا شما - خبرنگاران - اطلاعاتی در این زمینه دارید؟ آیا باید نگران باشم؟ می‌دانم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

وی همچنین در پایان درباره شایعه درگیری نیمار با تعدادی از هم‌تیمی‌‌هایش خاطرنشان کرد: ما باید روی کارمان تمرکز کنیم و تیم، باشگاه و کادرفنی با هم باشیم. باید دوباره روحیه تیمی خود را پیدا کنیم و برای فصل بعد آماده شویم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط توماس توخل پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توماس توخل پاری سن ژرمن توماس توخل پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. گل سوم پاری سن ژرمن روی حرکت انفرادی زیبای ام باپه خلق شد.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید