Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- استاندار گیلان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان را میهمان آسایشگاه معلولین غرب گیلان(صومعه سرا) بود و روزه خود را در کنار آنان افطار کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری با حضور در مرکز آسایشگاه معلولین شهرستان صومعه سرا با همراهی وحید قبادی دانا معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس و جمعی از خیرین استان در جمع با نشاط کارکنان این مجموعه افطار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در جریان بازدید از آسایشگاه غرب گیلان با بیان اینکه وظیفه داریم از هر دو بخش خیرین و سازمان‌های متولی در حوزه خدمات مددکاری حمایت و پشتیبانی کنیم تصریح کرد: با کارهای مشاوره و آزمایش های ژنتیکی می‌توان تعداد افرادی که نیازمند خدمات خاص هستند را کاهش داد.
دکتر سالاری تصریح کرد: با پیشگیری و کاهش تعداد افراد نیازمند و درگیر مشکلات ژنتیکی کیفیت خدمات رسانی بهتر و اثربخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی اقدامات خوبی در این حوزه شروع کرده است، اظهار داشت: ما در گیلان آمادگی داریم مراحل پیشرفته تر را انجام دهیم و به عنوان پایلوت از طریق دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهزیستی این سیاست‌ را اجرا کنیم.
دکتر سالاری اظهار داشت: با حمایت های لازم کیفیت خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان سازمان بهزیستی در استان ارتقا پیدا می‌کند.
استاندار گیلان با اشاره به مشکلات برخی واحدهای خدمات رسان به معلولان تاکید کرد: بخشی از مشکلات موجود سخت افزاری و مربوط به منابع است و بخش دیگری هم به شیوه مدیریت مربوط می شود اما حتما با همکاری سازمان بهزیستی کشور مباحث ارتقا کیفیت خدمات رسانی واحدها را پیگیری خواهیم کرد.
گفتنی است استاندار گیلان مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان علی(ع) را در سالن فرشتگان آسایشگاه غرب گیلان سپری کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استانداری گیلان بهزیستی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز