Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس گفت: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) از درس‌هایی که امروز از مقابله با سفاکی‌های آمریکا می‌توان گرفت نکات خوبی را برشمردند که از سردار سرلشکر رشید تشکر می‌کنم. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ علی لاریجانی در ابتدای جلسه  علنی امروز مجلس شورای اسلامی پس از سخنرانی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر گفت: سرلشکر رشید، تحلیل بسیار منسجم و جامعی را از فتح خرمشهر که نقطه اوجی در دفاع مقدس بود، ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) نیز نکات جامعی از مقاومت مردم قهرمان دزفول به مناسبت ۴ خرداد که روز مقاومت نام دارد نیز بیان کردند.

طبق گزارش خانه ملت وی تأکید کرد: ایشان از درس‌هایی که امروز از مقابله با سفاکی‌های آمریکا می‌توان گرفت نکات خوبی را برشمردند که از سردار سرلشکر رشید تشکر می‌کنم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد

آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش طی گفت‌وگویی با دفاع پرس درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار داشت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. 

امیر سرلشکر موسوی در ادامه درباره تهدید ایران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط رژیم صهیونیستی افزود: از هر دیوانه‌ای بی عقلی بر می‌آید؛ بستگی به عقل آن دارد.

فرمانده کل ارتش درباره واکنش ایران به تهدید رژیم صهیونیستی، گفت: واکنش ایران را پیش از این دیده‌اید.

وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • کنایه رشید پور به رئیسی: کاش رئیس جمهور بودی
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • قدردانی صداوسیمای فارس از فرمانده سپاه فجر فارس
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد