Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ویژه برنامه شب احیای 19 ماه مبارک رمضان در دانشگاه ایلام و در جمع دانشجویان گفت: شب قدر شب نزول قرآن کریم است و انزلنا یعنی نزول دفعی و اینکه خدای متعال قرآن را در یک شب و در شب های ماه رمضان نازل کرد.

وی خاطرنشان کرد: شب در نگاه عارفان از جایگاه مهمی برخوردار است، حال اگر این شب، شب قدر و یا شب های ماه رمضان باشد، اهمیت آن صد چندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکرمی اظهار کرد: سعادت انسان به شب نزول قرآن گره خورده است لذا خوشبختی ما در گرو چنگ زدن به آیات الهی است و البته تمسک جستن به قرآن کریم که منحصر به یک شب نیست و باید در همه زمان ها با قرآن ارتباط برقرار کرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان با قرآن ارتباط عمیقی داشتند و حتی به همراه عموم رزمندگان قرآن های جیبی بود، اعتقاد شهیدان و رزمندگان بر این بود که راه پیروزی در نبردها تمسک جستن به قرآن و ائمه اطهار است.

وی با اشاره به موقعیت و فضای کنونی نیز گفت: اکنون نیز در شرایط پیچیده و خاصی قرار داریم به طوری که دشمن در نزدیکترین نقطه تماس با ما قرار گرفته و برای این کار همه ظرفیت‌های خود را به کار گرفته است.

شاکرمی ادامه داد: دشمن با استفاده از عملیات روانی، تحریم های اقتصادی و نبرد سنگین رسانه ای به دنبال متوقف کردن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گرچه دشمن و در رأس انها امریکا از درون دچار پوکی استخوان شده اما آنچه باعث می شود تا این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم شب‌های مبارک قدر و توسل جستن به خدا و ائمه اطهار است، به طوری که باید در این شب ها اعتماد خود را به خدا بیشتر کنیم همان کاری که رزمندگان دوران دفاع مقدس در عملیات مهم بیت المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد، کردند.

فرمانده سپاه استان ایلام عنوان کرد: شاید اگر امام راحل نمی فرمود "خرمشهر را خدا آزاد کرد" غروری در فرماندهان ایجاد می‌شد و نمی‌توانستیم در عملیات‌های آفندی آن اهتمام لازم را داشته باشیم چرا که به تاکتیک‌های اکتفا می‌کردیم.

وی یادآور ساخت: یکی از سخت ترین عملیات ها به لحاظ پیچیدگی موانع و حتی میادین مین در عملیات بیت المقدس شکل گرفت اما اتکاء به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) باعث پیروزی رزمندگان در این عملیات مهم شد.

شاکرمی بیان کرد: اکنون و در زمان فعلی در بسیاری از فنون نظامی عملیات بیت المقدس در مراحل مختلف آن از طراحی، شناسایی و عملیاتی تشریح می شود.

فرمانده سپاه استان ایلام اذعان کرد: آنچه مهم و روشن است این است که تبیین حادثه بیت المقدس در شبهای قدر یک نیاز حتمی است چرا که تاکید مقام معظم رهبری هم به دانشجویان همین بوده که خرمشهرها در پیش است و ما برای عبور از موقف گاه های سخت به تبیین عملیات بیت المقدس نیاز داریم چرا که رمز موفقیت رزمندگان در این عملیات توکل به خدا، قرآن و ائمه اطهار بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم.


بسم الله الرحمن الرحیم 

《إِنَّا مِنَ الْمُجرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ》

پس از سکوت و انفعال بی شرمانه‌ی شورای امنیت سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین المللی، سرانجام موعد عمل به وعده‌ی انتقام فرارسید وباری دیگر، صدق گفتار سران جمهوری اسلامی ایران بر همگان اثبات شد.

این تازه، آغاز پاسخ‌هایی به خون به ناحق ریخته شده و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در جنایت این رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق است.

کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه براین حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش میداند از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.

برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند ک نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی گناه پایمال شود.

با گرامی داشتن یاد شهید طهرانی مقدم، شهید سلیمانی، شهید موسوی، شهید زاهدی، شهید رحیمی و سایر شهدای راه طریق قدس، جامعه دانشگاهی و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور، کوهبنان در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌دارد و استمرار پیروزی‌های جبهه مقاومت را از محضر خداوند تعالی خواستار است و رسالت خود درجهت تبیین ابعاد گوناگون این رویداد عظیم در فضای تمدن ساز شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان زرند، راور، کوهبنان را به جد پیگیری خواهد کرد. 

به امید آزادی قدس شریف

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • عملیات وعده صادق، صدق گفتار مسئولین جمهوری اسلامی ایران را ثابت کرد
  • جشن سپاس از اجرای عملیات وعده صادق رزمندگان سپاه پاسداران در ایلام
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • گزارش بی‌بی‌سی از حال و هوای مردم اسرائیل! + فیلم
  • تصاویر تماشایی از موشک‌های ایران بر فراز قدس
  • ۵ عملیات پیاپی دیگر حزب الله در عصر شنبه