Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاریجانی با اشاره به حضور سردار رشید در جلسه امروز مجلس گفت: سردار رشید از زبده ترین و برجسته ترین فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «علی لاریجانی» در آغاز جلسه علنی امروز (شنبه ۴خرداد) مجلس شورای اسلامی با عرض تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: به مناسبت سوم خرمشهر روز فتح خرمشهر و چهارم خرداد که روز مقاومت مردم دزفول است میزبان سردار سرلشکر رشید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایشان از زبده‌ترین و برجسته‌ترین فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس بود. ایشان هم قبل از انقلاب از مبارزان علیه رژیم سفاک پهلوی بودند و هم در طول سالهای دفاع مقدس در تمامی صحنه‌ها و عملیات مختلف حضور فعال داشتند. ایشان به عنوان فرمانده عملیات در کنار فرمانده کل سپاه طراح تمامی عملیات‌های سپاه بودند. در نبرد بیت‌المقدس علاوه بر نقش طرح‌ریزی، فرماندهی قرارگاه فتح را بر عهده داشتند. همتای ارتشی ایشان شهید تیمسار نیاکی بودند که مشترکا عملیات بیت‌المقدس را هدایت کردند تا خرمشهر آزاد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:‌ امروز توفیق داریم از یکی از بلندپایه‌ترین فرماندهان نظامی استفاده کنیم. مسؤولیت امروز ایشان نیز فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) است که بالاترین قرارگاه نظامی کشور است./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان جشن روزه اولی ها خطبه نماز جمعه نماز جمعه استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار رشید مجلس لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ طبق اعلام علی رویین تن، این مستند به فرمانده گردان میثم، سید ابوالفضل کاظمی فرمانده گردان لات‌های دفاع مقدس می‌پردازد. مردی که از هشت سال دفاع مقدس هشتاد سال حکایت داشت و طوطی شیرین شکن روایت های دلنشین جنگ بود.

رویین تن افزود: او در تمام هیات‌ها، زورخانه‌ها و مراسم‌ها از بچه های جنگ می گفت و چه شیرین می گفت. آخر هم پای بساط امام حسین(ع) شربت شهادت را لاجرعه سرکشید.

به گفته کارگردان فیلم دلشکسته، او کبوترها را یاران حسین (ع) می‌دانست و پرواز را از کبوترها آموخته بود.

کد خبر 844657 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دفاع مقدس سینمای مستند سینمای ایران

دیگر خبرها

  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • پیام تشکر امیرعبداللهیان از فرماندهان نظامی ایران
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • کدام فرماندهان بلندپایه نظامی در اتاق عملیات حمله موشکی به اسرائیل حضور داشتند؟ /سردار سلامی فرمان حمله را صادر کرد
  • سردار عابد: قرارگاه خاتم ما می‌توانیم‌ را تحقق عینی بخشید‌