Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها سخنان اخیر نوبخت در مورد عزم دولت برای پرداخت یارانه‌ تولید در سال ۹۸ را مورد تردید قرار داد و گفت:‌ این اراده و تصمیم مطلقاً در دولت وجود ندارد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با تأکید بر اینکه اراده‌ و تصمیم لازم برای اختصاص یارانه‌های تولید به هیچ عنوان در دولت وجود ندارد اظهار داشت: سخنان اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر پرداخت این مبالغ در سال 98‌ شعاری و دور از واقعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها حمایت از بخش تولید و صنعت کشور را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ یکی از چشم‌اندازها و اهداف اجرای طرح ساماندهی پرداخت یارانه‌ها، اختصاص درصدی از درآمدهای حاصل از این طرح به بخش تولید و صنعت کشود بود.

نماینده مردم رشت در مجلس با انتقاد جدی نسبت به عملکرد دولت در سال‌های اخیر تصریح کرد:‌ دولت در 6 سال گذشته هیچ سازوکار مشخصی برای محاسبه و پرداخت یارانه‌های تولید نداشته است به طوری‌که در تمام این مدت، تخصیص مبالغ مورد نظر را کاملاً به فراموشی سپرد.

دولت برای پرداخت یارانه‌های نقدی قانون را زیر پا گذاشته استعضو کمیسیون عمران مجلس: دولت 70 هزار میلیارد تومان یارانه بافت فرسوده را پرداخت نکردرئیس اتاق بازرگانی تهران: ارز 4200 را حذف کنید، یارانه نقدی بدهید

کوچکی‌نژاد سخنان اخیر نوبخت که از عزم و اراده دولت برای پرداخت یارانه‌های تولید سخن می‌گفت را مورد شک و تردید قرار داد و ابراز داشت: به عقیده بنده هیچ اراده و عزمی در دولت برای پرداخت یارانه‌های تولید وجود ندارد و مطالب یاد شده نیز کاملاً دور از واقعیت است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پرداخت کمتر از 2 درصد از یارانه‌های بخش تولید در سال‌های اخیر را گواهی روشن بر صحت این موضوع خواند و گفت: به علت عدم پرداخت یارانه‌ها بخش تولید و صنعت کشور، دچار چالش‌ها و مشکلات بسیار عدیده‌ای شده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت برای پرداخت 2 درصد از یارانه‌های تولید نیز بر مبنای روش و ضوابط قانون‌مندی عمل نکرده است اظهار داشت: این مقدار از یارانه‌های پرداخت شده مشخص نیست بر اساس چه اصول و مبنایی، بین برخی از فعالان اقتصادی و تولیدی پرداخت شده است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نادیده گرفتن حق بسیاری از تولیدکنندگان توسط دولت را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: ادعای پرداخت یارانه‌های تولید در سال 98 نیز یک حرف دور از واقعیت و شعاری است و هیچ تعبیر خوشی برای آن وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مصطفی خانعلی‌نژاد افزود: برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و رونق تولید محصولات صنایع دستی گیلان ، سال گذشته ۳۸۴ طرح تولیدی صنایع دستی و هنر‌های سنتی استان، با ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ به بهره برداری رسید.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: از این تعداد طرح‌های افتتاح شده در سال گذشته ، ۳۰۰ طرح آن به صورت مشاغل خانگی با ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۸۴ طرح هم در قالب تبصره ۱۸ با ۲۵ میلیارد تومان اعتباربه بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: این طرح‌ها با هماهنگی استانداری، اداره کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصاد و داریی و همکاری بانک‌های عامل و صندوق کارافرینی امید گیلان در سال ۱۴۰۲ افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • کمبود برخی اقلام شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان