Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:02:27 GMT

مداحی طاهری و حدادیان در اولین شب قدر ۹۸

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۲۷۰

مداحی طاهری و حدادیان در اولین شب قدر ۹۸

فایل‌های صوتی مداحی و مرثیه‌خوانی سعید حدادیان، محمدحسین حدادیان و حنیف طاهری در اولین شب قدر آماده دریافت است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حضرت علی (ع) در شب نوزدهم ماه رمضان سال چهل هجرت، میهمان خانه دختر خود حضرت ام کلثوم (س) بود و طبق روایت، آن حضرت برای نماز به مسجد نرفت و نماز مغرب را در همان خانه اقامه فرمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت ام کلثوم (س) نیز برای آن حضرت افطاری را فراهم کرده بود که حضرت علی (ع) پس از افطار مدام به داخل حیات خانه می‌رفت و به آسمان نگاه می‌کرد و می‌فرمود این شبی است که خدا و رسولش آن را به من وعده داده بودند.

در سحرگاه نوزدهم رمضان حجر‌بن عدی به مسجد جامع رفت و در آنجا شنید که اشعث بن قیس به ابن ملجم مرادی گفت: ای پسر ملجم در کار خود عجله کن که اگر صبح برسد رسوا خواهی شد.

مجموعه‌ای از مداحی‌های شب گذشته (نوزدهم ماه رمضان) برای مخاطبان آماده دریافت است.

مناجات شب نوزدهم ماه مبارک رمضان/ سعید حدادیان

زمینه (بسم رب العلی الاعلا) / محمدحسین حدادیان

مناجات/ حنیف طاهری

سینه‌زنی/ حنیف طاهری/ شب نوزدهم ماه رمضان

انتهای پیام/

R1444/P/S4,37/CT17 واژه های کاربردی مرتبط امام علی (ع)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام علی ع امام علی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی خانه حکمت گفت: ابن سینا از بزرگ‌ترین حکما و فیلسوف‌های جهان است، او همواره در سفر بوده، اما بیشترین زمانی که در یک شهر ساکن بوده مربوط به اصفهان و ۱۰ سال تحصیل و تدریس وی در این شهر است.


سعید محمدی افزود: در این سینمار دکتر «حسین کلباسی اشتری» استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ابتکارات ابن سینا در فلسفه در مقایسه با ارسطو» و دکتر «قاسم پورحسن» دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص «اهمیت و جایگاه ابن سینا» در شکل‌گیری مکتب فلسفی متقدم اصفهان سخنرانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه برپایی این سمینار نقطه قوت شهر اصفهان در حوزه مباحث علمی خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان به فلسفه می‌توانند روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در خانه حکمت واقع در چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی از این سمینار بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • کتاب «اُمّ علاء» نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟