Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:09:45 GMT

جذب ۴۹۳ حامی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۲۷۵

جذب ۴۹۳ حامی در خراسان جنوبی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۴۹۳ حامی در اولین شب قدر حمایت از ۵۲۱ یتیم، فرزند محسنین و بیمار در خراسان جنوبی را برعهده گرفتند.


وی افزوذ: در پایگاه‌های حامی یابی ۳۷۳ حامی در طرح اکرام ایتام حمایت از ۳۹۸ فرزند یتیم، ۱۱۹ حامی در طرح محسنین حمایت از ۱۳۲ فرزند نیازمند و یک حامی در طرح شفا حمایت از یک بیمار نیازمند را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفیعی گفت: از این تعداد ۳۶۱ حامی در پایگاه‌های کمیته امداد و ۱۳۲ حامی در مراکز نیکوکاری برای حمایت از ایتام، فرزندان و بیماران نیازمند ثبت نام کردند.


وی افزود: این تعداد حامی در ۱۵۶ پایگاه حامی یابی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری جذب شدند.


معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این پایگاه‌ها شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان نیز برای حمایت از نیازمندان برپا است.


۷ هزار و ۵۰۰ یتیم و فرزند طرح محسنین و ۲ هزار و ۷۷۶ بیمار صعب العلاج و خاص در خراسان جنوبی، زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند که نیازمند حمایت بیشتر خیران اند.


پارسال در اولین شب قدر ۴۵۷ حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا ثبت نام کردند.
انتهای پیام/ب


برپایی پایگاه‌های حامی یابی در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به سیاست و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زا و زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های اقتصادی زمینه استقلال مالی خانواده‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی آنها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدن به مرز خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات خودکفایی است و در صورتی که درآمد ماهانه خانوار برابر حقوق ماهانه تعیین شده قانون کار باشد، خانوار زیرپوشش به مرز خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل (ره) زیربنای خودکفایی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش را توانمندسازی فکری و فرهنگی اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.
حسین‌نژاد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش از سوی دیگر شاهد استمرار ورودی و پذیرش خانواده‌های جدید در کمیته امداد امام خمینی استان هستیم.
وی تصریح کرد: طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در هیچ شرایطی مانع از بهره‌مندی خانواده‌های فقیر و کم‌توان مالی از حمایت‌های این نهاد مقدس نیست.

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۴ درصدی پرداخت صدقات در خراسان جنوبی
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم