Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@15:20:25 GMT

برچیده شدن بساط کتاب‌های چمدانی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۲۷۸

برچیده شدن بساط کتاب‌های چمدانی

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر مختاری، معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره ارشاد اصفهان در ارتباط با فروش کتاب‌های چمدانی در اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه در استان اصفهان توزیع و فروش کتاب به صورت چمدانی در مقام مقایسه با سایر استان‌ها ناچیز است، اما در مصوبه‌ای هرگونه فعالیت توزیع کتاب موسوم به چمدانی در این شهر ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس با توجه به اهمیت رعایت حقوق مادی و معنوی آثار چاپی و حمایت از ناشران و کتابفروشان در جلسه‌ای با حضور فرماندار، اداره اماکن نیروی انتظامی اصفهان، اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران و چاپخانه داران مصوبه‌ای به تصویب رسید که طی آن موضوع توزیع کتاب به صورت چمدانی ممنوع اعلام شد.

طرح کوله پشتی توزیع کتاب دارای مجوز بود

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: در گذشته پروژه‌هایی مانند کوله پشتی کتاب برای توزیع کتاب در شهر اصفهان برگزار می‌شد، اما این پروژه‌ها زیر نظر مستقیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان انجام می‌شد.

وی ادامه داد: بدین ترتیب در طرح کوله پشتی نظارت‌های لازم اعم از اصالت کتاب و حمایت از حقوق مادی و معنوی ناشران و کتابفروشان در نظر گرفته می‌شد، اما طرح توزیع کتاب‌های چمدانی بدون مجوز صورت می‌گیرد و این نوع اقدام تخلف محسوب می‌شود.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه هزارو۱۰۰ پرس غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان

محمود افقری از اعضای هیات امنای حسنیه بنی فاطمه گفت: این تعداد غذا با کمک خیران اصفهانی پخته می شود و قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۳۳ هزار پرس انواع غذای گرم پخت و بین نیازمندان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توزیع غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی
  • اقامت بیش از ۱۰ میلیون نفر شب در مازندران
  • توزیع ۳۳ هزار افطاری در اصفهان توسط خیران
  • توزیع روزانه هزارو۱۰۰ پرس غذای گرم در پویش کرامت امام حسن مجتبی (ع) در اصفهان
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ضرورت توجه به خوشنویسی در کتاب‌های آموزشی
  • ۴۲۶ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در رودان صورت گرفت
  • کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳