Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@17:50:18 GMT

عصبانیت برانکو از نحوه جدایی بشار از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۴۱۸

برانکو ایوانکوویچ در مدت حضورش در پرسپولیس توانسته این تیم را ۳ بار قهرمان لیگ برتر کند، اما در عین حال سه جام حذفی را هم از دست داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حال حاضر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و برانکو می‌خواهد طلسم ناکامی چند سال اخیر تیمش در این جام را بشکند. سرمربی کروات در گفت‌وگویی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از وضعیت تیم تان در آستانه بازی با سپاهان بگویید.
متاسفانه برای این بازی شایان مصلح و آدام همتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و وضعیت علیرضا بیرانوند هم مشخص نیست چرا که او در مچ پایش درد دارد. محمد انصاری و حسین ماهینی نیز در این بازی حضور نخواهند داشت اگرچه خوشحالیم که وضعیت آن‌ها نرمال است و در تمرینات شرکت دارند. بشار هم غایب دگر ماست که ایران را ترک کرده تا در قطر دوران درمانی‌اش را پشت سر بگذارد. او قرار است خودش را به اردوی قبل از آغاز فصل آینده تیم برساند.

بشار با ناراحتی ایران را ترک کرد و ممکن است که دیگر به پرسپولیس برنگردد!‌
نمی‌دانم قضیه چه بوده و فقط می‌دانم که او با ما خداحافظی نکرده، رفت. انتظار من این است که او در زمان آغاز اردوی تیم برگردد و اگر هم مشکلی است باشگاه آن را حل کند.

این روز‌ها همه جا صحبت از دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس است، دیداری که شاید یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس تحت هدایت شما باشد.
در واقع باید گفت این بازی یکی از مهمترین بازی‌های پرسپولیس است. دیدار ما قبل از فینال که به نوعی خودش یک فینال است. به هر حال جام حذفی هم یکی از رقابت‌های خیلی مهم و جذاب است که همه تیم‌های لیگ در آن شرکت داشتند و در نهایت تیم اول و دوم لیگ برتر به نیمه نهایی جام رسیدند. خوشحال هستم از نمایش جذابی که در اصفهان پیش‌رو داریم و فوتبال به خاطر همین زیبایی‌ها پرطرفدارترین رشته ورزشی است. بسیار هیجان‌زده و خوشحال منتظر این بازی هستم.

 خیلی‌ها در اصفهان تلاش می‌کنند که این بازی جذاب بدون تماشاگران پرسپولیس برگزار شود و اعتقاد دارند اگر سهمیه هواداران دو تیم ۵۰، ۵۰ باشد ممکن است اتفاقات بدی رخ دهد؟ نظر شما چیست؟
تا انجا که یادم می‌اید و آخرین بازی هم که در اصفهان انجام دادیم ورزشگاه پر از تماشاگران پرسپولیسی بود. هیچ مشکلی هم بین هواداران دو تیم بوجود نیامد و الان هم نگرانی بابت این قضیه نداریم. ما فوتبال را به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. ترس من از چیز دیگری است. اینکه تلاش می‌کنند آرامش تیم ما را برهم بزنند. به من زنگ می‌زنند و می‌گویند شما مشکل‌تان با سیدجلال در تمرین دیروز چه بوده است! لیست خروجی دارید! با این حرف‌ها سعی می‌کنند جو پرسپولیس را ناآرام کنند. این مسائل نمی‌تواند بی‌ارتباط به بازی با سپاهان باشد. ما در کنار اینکه طرفداران زیادی داریم مخالف هم داریم که سعی می‌کنند آرامش‌مان را برهم بزنند. اما ما قوتیر از همه این شایعات هستیم.

شما در کارنامه مربیگری‌تان در پرسپولیس فقط قهرمانی جام حذفی را در رقابت‌های داخلی کم دارید، آیا وقتش نرسیده به آن برسید؟
بله ما بسیار خوشبین هستیم، چون قهرمان ایرانیم. ۳ سال بهترین تیم ایران بوده‌ایم و به فینال لیگ قهرمانان هم رسیدیم. طبیعی است که حالا دنبال قهرمانی در جام حذفی باشیم با تمام احترامی که برای سپاهان قائلیم. بدون شک سپاهان در ۱۰ سال اخیر در کنار پرسپولیس بیشترین قهرمانی را داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس فتح خرمشهر جوشن کبیر شب قدر ترزامی هوآوی انصارالله یمن برگزیت زیبا حالت منفرد علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

استقلال ملاثانی در اولین بازی حذفی مقابل نماینده کنگان به برتری دست پیدا کرد و در دومین بازی جام حذفی که مقابل دیگر تیم‌لیگ‌برتری نفت آبادان بود عملکرد قابل قبولی داشتند و توانستند با هدایت سیاوش اکبرپور سرمربی جوان خود در زمین حریف در ضربات پنالتی به برتری دست پیدا کنند و شگفتی ساز باشند.

استقلال ملاثانی فصل گذشته با حذف دو تیم لیگ یکی و تیم لیگ برتری مس کرمان شگفتی ساز این رقابت ها بود و تا مرحله یک چهارم بالا آمد و در مقابل هوادار از گردونه رقابت ها حذف شد.

و حالا در سومین دیدار مرحله حذفی باید به مصاف سپاهان بروند تیمی که در ابتدای لیگ شرایط بسیار خوبی داشت ولی هرچه لیگ هفته های خود را پشت سر گذاشت شرایط این تیم آن چیزی که هواداران می‌خواستند نشد و شش شکست پیاپی و حذف در آسیا و دور شدن از کورس قهرمانی لیگ برتر سپاهان را به جام حذفی رساند.

سیاوش اکبرپور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و نتایج قابل قبولی با این تیم کسب کرده و یک آمار جالب که از ابتدای این فصل استقلال ملاثانی در لیگ یک به ثبت رسانده این است که این تیم تا به حال در دیدارهای خانگی باختی را نداشته و این مسئله کار را برای هر تیمی در بازی اهواز سخت می‌کند.

استقلال ملاثانی که متشکل شده از بازیکنان باتجربه و جوانان اهوازی است و تمامی بازیکنان این‌تیم خوزستانی هستند یک آمار ویژه دیگری در فوتبال به نام خود ثبت کرده اند که مشابه آن در اسپانیا و تیم اتلتیکو بیلبائو است.

در ترکیب استقلال بازیکنان نامداری از جمله علی حمودی که سابقه بازی در سپاهان هم دارد حضور دارد و دیگر بازیکنانی که سابقه قهرمانی در ایران و حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارند که می‌توان به احسان علوان زاده، محمد اهل شاخه، امید خالدی،وحید نامداری،احمد جبوری، میثم شاهمکوند، دانیال مومنی،امید صیدالیو میلاد پاک پرور حضور دارند که نشان می‌دهد تیم دست و پا بسته ای نیستند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی