Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@07:09:40 GMT

وصول جریمه ۶۵۸ میلیونی قاچاق نفت گاز در کرمان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۴۲۳

به گزارش ایلنا، ارسلان میری گفت: پلیس آگاهی در محور کرمان – بم (ایست بازرسی مرصاد)، یک دستگاه تریلر حامل مواد شوینده که از شیراز به مقصد ایرانشهر در حال تردد بود، توقیف و تعداد ۹ عدد مخزن پلاستیکی به میزان ۱۷ هزار لیتر نفتگاز کشف کردند.

وی افزود: پرونده تخلف مذکوربه شعبه بدوی ارجاع و پس از احراز تخلف، متهم پرونده به ضبط محموله و پرداخت ۶۵۸ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که این جریمه توسط اجرای احکام تعزیرات استان دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی قاچاق نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف با پیکان در حالی برای سپاهان تمام شد که آنها علاوه بر واگذار کردن نتیجه و چشیدن طعم تلخ پنجمین شکست پیاپی در مسابقات لیگ برتر با یک اخراجی دیگر هم مواجه شدند که برایان دابو هافبک بورکینافاسویی این تیم بود.

دابو پس از اخراج از کوره در رفت و با بازیکنان حریف پیش از ترک زمین بگومگویی داشت که این اتفاقات در گزارش ناظر بازی آورده شد و سبب شد کمیته انضباطی این بازیکن را با جریمه 200 میلیون ریالی به دلیل بدرفتاری با بازیکن حریف جریمه کند.

این رای البته با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شد ولی کمیته استیناف پس از بررسی مدارک و شواهد رای کمیته انضباطی را تایید کرده و در شرح آن نوشته است: « اعتراض با توجه به ماده 102 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می شود.»

دیگر خبرها

  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تربت جام
  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری
  • رسیدگی به پرونده قاچاق ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت در خرمشهر
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • قاچاقچیان کالاهای خارجی جلفا ۶میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر
  • جریمه ۶ میلیاردی قاچاقچی ماینر در کرمانشاه
  • جریمه قاچاقچی سوخت در تایباد