Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، همزمان با فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر ویژه برنامه گرامیداشت این حماسه عظیم به همت پایگاه های بسیج شهدای مدافع حرم و شهیده سیده طاهره هاشمی فرهنگسرای الغدیر،با حضور حجت الاسلام احمد حمیدی و عباس قلیزاده مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور مردم ولایت مدار تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبیین جایگاه ویژه عملیات آزادسازی و حماسه فتح خرمشهر در پیروزی های بعدی دوران هشت ساله دفاع مقدس و لزوم بصیرت و هوشیاری نسل جوان امروزی در صیانت از کیان اسلام و انقلاب در برابر توطئه های دشمنان، از مهمترین رویکردهای این مراسم بود.

اجرای نمایش حماسی، موسیقی زنده و سایر آیتم های فرهنگی از بخش های دیگر اجرایی در این مراسم بود.

توکل به خدا، وحدت و تبعیت از ولی فقیه رمز حماسه آزادسازی خرمشهر بود

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم با تبریک این حماسه عظیم گفت: آنچه ما را در عملیات آزادسازی خرمشهر پیروز کرد، تجهیزات و امکانات  نبود بلکه توکل به خدا، وحدت مردم و تبعیت از ولی فقیه رمز پیروزی در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر بود.

حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: در تاریخ کشور ما مناسبت های بسیاری وجود دارد که یکی از این مناسبت های غرورآفرین، حماسه آزادسازی خرمشهر است که جوانان رشید این مرز و بوم با دست خالی و سپر سینه هایشان در برابر توپ و تانک دشمنان تا دندان مسلح، پیروزی اسلام و انقلاب در برابر کفر را رقم زدند.

وی، سوم خرداد را نماد مقاومت، ایستادگی و پیروزی در برابر دشمن دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز باید بداند که چه جانفشانی ها و رشادت هایی برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور شده است تا انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشسته و پیروزی حق بر باطل رقم بخورد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: بنا به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای، نهراسیدن از ابرقدرت ها از درس های مهم انقلاب اسلامی ایران است که در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان مؤمن و باشهامت کشور پوزه دشمنان رابه خاک مالیده و بر استکبار جهانی فائق آمدند.

حمیدی، بی هویتی و دلسردسازی مردم از اسلام و انقلاب را از توطئه های جدید دشمنان کشور معرفی کرد و لزوم آشنایی جوانان با پیام های انقلاب و بصیرت و تبعیت مردم از فرامین رهبری را در خنثی کردن این توطئه ها ضروری دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استکبار جهانی حضرت آیت الله خامنه ای خاک معاون فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی هستند که ۴۰ میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است. - اخبار استانها -

سید حجت‌الله موسوی قوام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه مجموع آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان‌های کرمان 318 نفر بوده است، اظهار داشت: از این تعداد 306 نفر تا پایان سال قبل و 12 نفر در ایام تعطیلات نوروز امسال آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه کل بدهی این افراد 622 میلیارد تومان بوده است، افزود: در جلسات صلح و سازشی که برگزار شد، شاکیان 308 میلیارد تومان گذشت کردند، 11 میلیارد تومان نیز تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده و در نهایت 16 میلیارد و 330 میلیون تومان نیز کمک مردمی بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر 231 نفر زندانیان جرائم غیرعمد در استان‌های کرمان داریم که 3 نفر آنها بدهکار دیه در حوادث کارگاهی و 228 نفر بدهکار مالی هستند، ادامه داد: در مجموع 40 میلیارد تومان برای آزادسازی 231 نفر زندانیان جرائم غیرعمد استان نیاز است.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در استان کرمان، گفت: برگزاری این جشن‌ها از 15 فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و تا 20 فروردین در 25 شهرستان استان برگزار می‌شود.

موسوی قوام با بیان اینکه جشن گلریزان شهر کرمان 19 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال 20 میلیارد ریال به ستاد دیه کشور کمک کردند که 60 میلیارد تومان سهم استان کرمان به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های متنوع در فرهنگسرای خاوران
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • جشن میلاد امام حسن در فرهنگسرای سلامت برگزار می‌شود