Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@21:03:02 GMT

استان ایلام آزادراه ندارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۵۶۸

استان ایلام آزادراه ندارد

استان ایلام 130 کیلومتر بزرگراه دارد اما از وجود آزادراه محروم است. گروه ایران زمین اجرای100 پروژه با هدف توسعه راه‌ها

«علی اصغر کاظمی»، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها بالغ بر 100 پروژه شامل 62 پروژه بزرگراهی، راه اصلی وفرعی با اعتبار 5هزار میلیارد ریال و 38 پروژه راه روستایی با اعتبار یک هزار میلیارد ریال نیز درحال اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی با اشاره به برنامه تبدیل مسیر ایلام به مهران به بزرگراه گفت: از این مسیر 120 کیلومتری تنها 20 کیلومتر باقی مانده و تلاش مسئولان تکمیل آن تا پیش از اربعین 98 است.

وی با اشاره به طرح بزرگراه مهران - دهلران و اندیمشک، بیان کرد: هزینه هر یک کیلومتر بزرگراه بین 60 تا 70 میلیارد ریال است و این طرح توسط بخش خصوصی در استان اجرایی خواهد شد. محور دهلران به اندیمشک در 2 قطعه در حال اجراست که قطعه اول به طول 12 کیلومتر هم اکنون 80 درصد پیشرفت دارد و قطعه دوم نیز به طول 18 کیلومتر از پیشرفت 15 درصدی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه برای ارتقا و ایمنی محورهای استان برنامه ‌های کوتاه، میان و بلند مدت متعددی در دست اجرا و برنامه ریزی است، افزود: در کوتاه مدت حذف نقاط پرحادثه و ساماندهی تقاطع ‌ها، در میان مدت چهارخطه کردن ورودی و خروجی شهرهای استان و دربلند مدت احداث بزرگراه‌های مختلف و اتصال استان به آزادراه از سمت شمال و جنوب استان برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید

تا اربعین سال آینده مسیر ایلام تا مهران بزرگراه می‌شود - ایران آنلاین

ایلام در صدر شدت تصادفات قرار گرفت - ایران آنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده و باعث صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود