Web Analytics Made Easy - Statcounter

اذعان رژیم صهیونیستی به ترور سمیر القنطار با کمک ائتلاف مخالفان سوریه بار دیگر نشان داد که این رژیم با برخی گروه‌های این ائتلاف ارتباط داشته و از آن‌ها برای اقدامات شنیع خود علیه ملت سوریه استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه رأی الیوم در سرمقاله خود آورده است: برای ما و شاید میلیون‌ها تن در سرتاسر جهان عرب و اسلام گزارش شبکه دو تلویزیون اسرائیل مبنی بر کمک یکی از فرماندهان ائتلاف مخالفان سوریه به دستگاه اطلاعات اسرائیل در ترور سمیر القنطار شوکه‌کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این دلیل که شهید القنطار مامور گشودن جبهه جولان سوریه در راستای طرح حزب الله و با دستور شخص سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان شده بود. از جمله مهم‌ترین معاونانش شهید جهاد مغنیه، پسر عماد مغنیه، فرمانده شاخه نظامی این حزب بود. القنطار که حدود ۳۰ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی بود کوچکترین سربازی (۱۷ ساله)‌ بوده که در جریان عملیات شهادت‌طلبانه با یکی از گروه‌های فلسطینی در یک مأموریت شریف ملی بازداشت شد و لقب "رهبر اسرای عرب" در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل را به دست آورد.

مارکو مونرو که جزئیات این عملیات را در گفت‌وگو با این شبکه فاش کرد افسر ارتباطات بوده و از سوی اطلاعات اسرائیل مامور برقراری ارتباط و هماهنگی با نیروهای مخالف سوری بوده است. او گنجی از اطلاعات درباره حمایت رژیم صهیونیستی از برخی گروه‌های مخالف سوری که با اسرائیل همکاری می‌کردند و نقشه‌هایی را در داخل و خارج آن اجرا می‌کردند، در اختیار دارد.

شهید القنطار در راستای معامله تبادل جسد دو سرباز اسرائیلی که در جنگ لبنان کشته شدند در ازای آزادی ۱۹۹ لبنانی و فلسطینی از جمله چهار اسیر حزب الله در سال ۲۰۰۸ آزاد شد. او نخواست در خانه با زن و بچه‌هایش بنشیند بلکه تصمیم گرفت مسیر مبارزه خود را زیر پرچم حزب الله تا زمان شهادتش ادامه دهد.

دادن اطلاعات به صهیونیست‌ها برای ترور این شهید اوج خیانتی بود که مجددا نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی با برخی گروه‌های مخالف سوریه ارتباط داشته و از آن‌ها برای اقدامات شنیع خود علیه ملت سوریه استفاده می‌کند.

نمی‌دانیم چرا دستگاه نظارت اطلاعات اسرائیل اجازه انتشار این اطلاعات را داده است آیا این در راستای جنگ روانی علیه حزب الله است یا در راستای طرحی برای اعمال فشار بر برخی گروه‌های ائتلاف مخالفان سوریه برای ارائه خدمات بیشتر به دولت اشغالگر اسرائیل؟

جواب این سؤال را برای ماه‌ها و سال‌های آینده می‌گذاریم. پیش‌بینی می‌شود که اسراری در این باره فاش شود به ویژه اینکه دولت اسرائیل که هویت اشرف مروان، جاسوس خود و نقش وی در جنگ اکتبر ۱۹۷۳ را فاش کرده از کشف هویت دیگر جاسوسانش خودداری نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل سمیر القنطار مخالفان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۰ کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک منبع آمریکایی اذعان کرد 10 کشور در حال کمک به اسرائیل برای رهگیری پهپادها و موشکهای ایرانی هستند.

روزنامه وال استریت ژورنال در این راستا نوشت: آمریکا تعدادی از پهپادهای ایرانی که به سمت اسرائیل شلیک شده بود را سرنگون کرد.

خبرگزاری رویترز نیز مدعی شد جنگنده‌های‌ آمریکایی چند پهپاد را در استان‌های السویداء و درعا در جنوب سوریه و نزدیکی مرز اردن سرنگون کرده‌اند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم پیش از این از مشارکت جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در رهگیری پهپادهای ایرانی در آسمان اردن و سوریه خبر داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل غلط بود | گمان نمی‌کردیم ایران مستقیم وارد عمل شود
  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • رهبر مخالفان اسرائیل خواستار سرنگونی نتانیاهو شد
  • اجتماع بزرگ مردم تبریز در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • جنگ سایه ایران و اسرائیل علنی شد
  • پارلمان عراق: پاسخ ایران به اسرائیل یک حق طبیعی بود
  • کمک ۱۰ کشور به رژیم صهیونیستی در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران
  • واکنش اتریش به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی