Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این سفر به مدت ۲ و نیم سال و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی هرمزگان از امروز دوم خرداد از محل تالاب آذینی آغاز شد.
رضا برومند افزود: این ورزشکار پس از حرکت از سیریک و عبور از استان‌های مختلف از مرز آستارا وارد آذربایجان می‌شود و با عبور از ۴۷ کشور و قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکا در نهایت از مرز ترکمنستان وارد ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امیری رودان یکی از معلمان استان هرمزگان است که ۲۰ سال سابقه جهانگردی دارد.
شنا از ارتفاع صفر تا دو هزار متر از ساحل بندرعباس، پیمایش ۲۲ کیلومتر در ارتفاعات کوه گِنو با اهداف زیست محیطی، اختراع دوچرخه دریایی و طی مسیر ایران تا عمان از بین جزایر با دوچرخه دریایی و شنای مسیر ۱۵۰ کیلومتری از بندر خصب در کشور عمان تا بندرعباس به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس از فعالیت‌های محمد امیری رودان است.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی میلیاردی در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه سواری نیسان XTRAIL مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد شماره بدنه درج شده با مشخصات درج شده وسیله نقلیه در سندمطابقت ندارد و خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان اقتصادی، ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک