Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب عبدالهی، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شوشتر با اشاره به برداشت گندم در این شهرستان گفت: تاکنون بیش از ۸۱ هزارتن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است.

وی اظهار داشت: این مقدار گندم از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون توسط ۵ مرکز خرید به صورت شبانه روزی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی تصریح کرد: نرخ تضمینی محصول گندم معمولی با افت مفید ۴ درصد و غیر مفید یک درصد هر کیلوگرم ۱۷ هزار ریال و همچنین برای گندم دروم نرخ تضمینی ۱۷ هزار و۷۰۰ ریال است.

رییس اداره تعاونی روستایی شهرستان شوشتر در ادامه افزود: همچنین در این مدت ۵ هزار و۷۰۰ تن دانه روغنی کلزا نیز از کشاورزان این شهرستان خریداری شده است.

گفتنی است؛ در شهرستان شوشتر بیش از ۷۵ هزار هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم وجود دارد و سالانه حدود ۵۵۰ هزارتن محصول کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود.

انتهای پیام/گ

آغاز خریداری گندم از کشاورزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد