Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@16:08:06 GMT

غرق شدن ‌جوان 25 ساله در رودخانه قلعه چم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۸۲۸

غرق شدن ‌جوان 25 ساله در رودخانه قلعه چم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این جوان به دلیل شنا در رودخانه ناایمن امامزاده عبدالله در روستای قلعه چم دچار غرق شدگی شد.

پس از اعلام مأموریت به اورژانس ۱۱۵ مبنی بر غرق شدگی در رودخانه، آمبولانس اورژانس بلافاصله و در کمتر از ۹ دقیقه در محل حادثه حاضر شد.

فرد غرق شده پس از حدود ۲ ساعت و نیم توسط نیروهای امدادی و مردمی از رودخانه خارج شد که پس از بررسی‌های کارشناسان فوریت‌های پزشکی، اعلام فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رودخانه در قسمت‌هایی دارای کمتر از نیم متر عمق ولی در قسمت‌هایی دارای بیش از ۶ متر عمق است؛ این رودخانه برای شنا بسیار ناامن است ولی متأسفانه جوانان برای شنا به این رودخانه مراجعه می‌کنند؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود که در رودخانه‌ها و استخرهای ناایمن به شنا کردن نپردازند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: غرق شدن جوان 25 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای عضو شادروان سیدجواد سجادی ۴۴ساله ساکن طبس پس از تایید مرگ مغزی، به بیماران نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.


جوان افزود: با اعلام رضایت خانواده مرحوم سیدجواد سجادی، زنده یاد در روز یک شنبه 26 فرودین از بیمارستان مصطفی خمینی طبس به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی یزد منتقل شد و  روز گذشته تحت عمل جراحی عضو قرار گرفت.


وی گفت: کبد و کلیه‌ها مرحوم در بیمارستان یزد، فراهم آوری و پیوند شد. 

دیگر خبرها

  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!