Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@19:44:38 GMT

ایجاد ۴۸ مسیر موقت اتوبوس در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۰۹۰۱

ایجاد ۴۸ مسیر موقت اتوبوس در خراسان رضوی

تین‌نیوز | 

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در شب‌های قدر ۴۸ مسیر موقت با ۱۶۸۷ دستگاه اتوبوس ایجاد شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یعقوبی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در خصوص فعالیت‌های شهرداری مشهد در شب‌های قدر گفت: با افزایش ۵ ساعته سرویس دهی خط ۱ و ۲ قطار شهری در شب های قدر، خط یک قطار شهری حدود ۵ دقیقه کاهش سرفاصله زمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل‌های برگزای مراسم شب‌های قدر «مساجد محوری و هیئات بزرگ شهر» و خیابان‌های اطراف حرم رضوی نظافت و شستشوی ویژه خواهد شد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد گفت: در این شب‌ها افزایش اکیپ‌های جمع آوری متکدیان مناطق ۳ و ۸ و ثامن هر کدام یک اکیپ مازاد خواهیم داشت.

یعقوبی افزود: ۴۰۰ سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر بویژه بافت پیرامون حرم مطهر در ساعات قبل از افطار و سحر‌های ماه مبارک رمضان آماده سازی و فعال شده است.

وی تصریح کرد: به منظور آماده سازی معابر در روز برگزاری مراسم شهادت امیر المومنین (ع) در منطقه ثامن سه شیفته شدن نیرو‌های پاکبان و در منطقه ۸ افزایش نیرو‌های حمل زباله و افزایش ۱۰۰ درصدی نیرو‌های رفت و روب را خواهیم داشت.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بازدید‌های ایمنی از ایستگاه‌های صلواتی، خیمه‌های عزاداری و تعدادی مساجد سطح شهر صورت می‌پذیرد، گفت: به جهت حفظ امنیت و آسایش شهروندان خودرو‌های آتش نشانی در لیالی قدر در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر و سایر اماکن پرتردد و تجمعی مستقر می‌باشند.

یعقوبی افزود: ۱۶۸ دستگاه تاکسی ون در اطراف حرم مطهر، ۲۰۰ دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شامل فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافربری مستقر می‌باشن.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ بصورت ۲۴ ساعته در این ایام پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هم اکنون دمای فعلی شهر مشهد مقدس ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.     همچنین در این اطلاعیه آمده است که تا ظهر فردا، دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ بارش باران در نقاط مختلف استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس ادامه دارد.       در ادامه این اطلاعیه ذکر شده که شهر قوچان با ۱۰ و شهر مشهد مقدس با بیش از هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.      

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • سرانه فضای آموزشی در خراسان رضوی افزایش یافت 
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • مترو مشهد مقدس باید پیوست زیارت داشته باشد
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • تعطیلات عید فطر مصرف بنزین در خراسان رضوی را افزایش داد
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه است