Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر از خضرآباد، امام جمعه بخش خضرآباد ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: رئیس جمهور آمریکا تنها با مرور حماسه سوم خرداد به رشادت و دلیری مردم ایران پی برده و خواهد فهمید که مردمی که با دست خالی در مقابل کفر جهانی ایستادگی و از ارزشهای دینی دفاع کردند، هرگز تحت تاثیر یاوه گویی های او قرار نمی گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام غالبی از روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام (ره) و نماد ظلم ستیزی یاد کرد و افزود: مردم ولایی ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه به ترامپ و ترامپیان می فهمانندکه تهدید و تحریم تاثیری در اراده آهنین آنان نخواهد داشت.
امام جمعه بخش خضرآباد با انتقاد از مسئولین اداره راه وترابری درخصوص تعریض؛ زیرسازی و آسفالت بخشی از جاده پر خطر و حادثه خیز یزد خضرآباد به کزآب اظهارداشت: پس از مدتها انتظار و تصادفات مکرر در این جاده وجلسات متعدد مقرر شد ۵ کیلومتر از مسیر پر خطر این جاده تعریض؛ زیرسازی وآسفالت شود که در مرحله عمل به ۲ کیلومتر تقلیل یافت که این ۲ کیلومتر هم آنقدر بی کیفیت و با دست انداز فراوان است که ای کاش آسفالت نمی شد.
وی از مسئولان استان و شهرستان خواست قبل از وقوع حادثه ناگوار و بروز تصادف از محل آسفالت شده بازدید و نسبت به رفع نواقص آن اقدام کنند. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۰۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محور‌های مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محور‌ها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور‌ها نیز انجام گرفته است. 

وی افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه‌های روستائی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محور‌ها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه‌های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور‌ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد. 

رستمی با اشاره به سایر فعالیت‌ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محور‌های روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می‌شود. 

وی اضهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنائی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان نقده در سال گذشته 
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق