Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@05:25:03 GMT

پیش بینی وزش باد شدید برای البرز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۸۱۰۹۱

پیش بینی وزش باد شدید برای البرز

مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که وزش باد شدید و افزایش دما برای این استان پیش بینی می شود.

منصور رحمانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بررسی الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از جوی کم و بیش پایدار طی سه روز آینده در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن طی این مدت وزش باد گاهی شدید، ساعات عصر و شب رشد ابر و روند افزایش نسبی دما دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی البرز سرعت وزش باد عصر امروز استان را ۳۲ کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: سرعت وزش باد فردا یکشنبه ۲۸ کیلومتر در ساعت و پس فردا ۳۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مسئول، دمای کمینه و بیشینه هوای امروز استان را بین ۱۵ تا ۳۱ درجه بالای صفر، فردا ۱۷ تا ۳۳ درجه بالای صفر و پس فردا دوشنبه ۱۶ تا ۳۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

به گفته وی کیفیت هوای امروز و ۲ روز آینده استان البرز در وضعیت سالم قرار دارد.

از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون حدود ۵۷۶ میلی متر بارندگی در البرز ثبت شده است.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: البرز باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۸۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این پدیده موجب وقوع گرد و غبار همراه با کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق جنوبی و شرقی می شود و با شدت گرفتن آن در روز پنج شنبه هفته جاری احتمال وقوع خسارت نیز دور از انتظار نخواهد بود.   سارا فاروقی روز سه‌شنبه افزود: بارش های پراکنده و خفیف فردا(چهارشنبه) در نواحی کوهستانی خراسان رضوی خواهد بارید که این بارش ها در مناطق غربی شدت بیشتری خواهد داشت.   کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای سه درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.   فاروقی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۹ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • وزش باد وضعیت جوی خراسان رضوی را ناپایدار می‌کند
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران تا وزش باد شدید
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته